Sifilis?

12-01-2013
chell
Nu este medic/terapeut
chell
Buna ziua! Numele meu este Andrei. Sunt student in Constanta si cam acum 2 luni am avut un contact sexual cu o alta persoana decat prietena mea..
Cam de 1 luna am observat ca au inceput sa imi apara pe abdomen niste pete rosiatice, unele mai colorate, altele mai putin vizibile. Nu le-am dat atentie, crezand ca ar putea fi de la alimentatie. De o saptamana simt o mica senzatie de durere sub brat, si se vede putin umflat cand ridic bratele. Cautand pe internet mai multe informatii despre aceste simptome, mi-am dat seama ca ar putea fi sifiles, modificarile aparute asupra orgaanismului meu numindu-se umflarea (adenopatia) ganglionilor inghinali si rozeola sifilitica. Ce analize ar trebui sa fac ca sa stiu daca am luat o BTS sau nu. Mentionez de asemenea ca sunt student si nuam un loc de munca, de aceea sunt dependent de buzunarul parintilor si un consult medical de specialitate reprezinta pentru mine un cost in plus.As dori sa imi spuneti de asemenea daca ar trebui sa incep sa iau vreun medicament(probabil antibiotiice, dar nu vreau sa incep automedicatie). Va multumesc anticipat si sper ca analizele sa iasa negative!
Cu stima, Andrei!
4 comentarii
0
12-01-2013, ora 19:08
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Suna la medicul de familie urgent si programeaza-te sa iti dea o trimitere pentru Dermato-Venerologie.
Trimiterea e gratuita si consultatia e gratuita cu trimitere.

Megeti impreuna si tu si prietena.
Nu fata de la care ai luat. Prietena.

La cea de la care ai luat o sa ii dai telefon dupa sa ii spui ce si cum, daca e bts, ca sa se trateze si sa nu mai transmita boala.
De fapt cred ca ar trebui sa vorbesti cu ea si acum.
Daca nu, trimite-i sms.
Sa nu fie, Doamne fereste, sifilis.
0
10-09-2014, ora 00:24
Careed
Nu este medic/terapeut
Careed