sindrom poland... operatie, sfaturi

28-01-2008
sabinadinca
Nu este medic/terapeut
sabinadinca
Sufar de sindrom poland si as vrea sa ma operez. Poate exista cineva operat deja sa-mi poata da si mie un sfat pertinent. Ma interesaza de asemena modalitatea de operatie si costul. Am fost la o clinica privata renumita si mi s-a spus ca sunt o provocare medicala. Am discutat doar 20 de min ceea ce mi s-a parut oribil ( era f ocupata doamna ). Ma puteti ajuta?
5 comentarii
0
19-05-2008, ora 00:00
Dr. Daniel Popescu
Identitate neconfirmată
Dr. Daniel Popescu
Imi cer scuze pentru colega mea, dar probabil era intradevar ocupata.
Sindromul Poland nu este o provocare pentru Chirurgia Plastica Reparatorie, este chiar esenta acestei discipline!
Este o interventie ramburasta de catre casa de asigurari asa ca puteti sa apelati la un spital de stat. De departe clinica cu cea mai mare experienta in Sindrom Poland este Spitalul de Chirurgie Plastica si Arsuri din Bucuresti. Va recomand in mod deosebit dr. Sorin Parasca sau Catalin Stîngu. Mult succes si inca odata scuze pentru ca disciplina noastra a devenit mai preocupata de Botox decat de reconstructia sanului.
0
26-05-2008, ora 00:00
sabinadinca
Nu este medic/terapeut
sabinadinca
VA multumesc mult pentru sfat. Nu ma gandisem la apelez la un spital de stat pentru ca nimeni pe unde am fost nu mi-a spus ca se plateste de catre stat aceasta operatie. Mi s-a cerut intre 4000-7000 euro de catre clinicile particulare. Nu stiu insa daca cei de la stat au conditii bune si se ocupa asa cum trebuie de pacienti cu interesul de rigare. Va multumesc oricum inca o data.
0
30-09-2008, ora 00:00
adrianacalugaru
Nu este medic/terapeut
adrianacalugaru