SOP Belara

06-10-2017
Adela12
Nu este medic/terapeut
Adela12
Buna ziua ! Am 21 ani si sunt sub tratament endocrinologic cu Belara si Metformin 1000 mg pt sindrom de ovare polichistice. Belara am inceput acum 5 luni si menstruatia venea in jur de a 4-a zi in pauza celor 7 zile.
Acum sunt in a 6-a zi si am avut doar scurgerii maronii, fara menstruatie. Poate fi motiv de ingrijorare ? Mentionez ca ultima cutie am inceput-o dupa o pauza de 9 zile deoarece uitasem sa le iau. Este posibil sa intarzie din aceasta cauza ? Sau odata cu timpul se poate reduce cantitativ pana la disparitie pe timpul utilizarii anticonceptionalelor ? Astept va rog un raspuns. Multumesc !
1 comentarii
0
06-10-2017, ora 17:02
Adela12
Nu este medic/terapeut
Adela12
Si pot sa continui din a 8-a zi cu Belara chiar daca menstruatia nu a aparut ?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.