sunt o fire nefericita!

04-12-2011
calogeropoulis aristia
Nu este medic/terapeut
calogeropoulis aristia
Dragii mei,
Sunt bolnava de 19 ani, acum am 35 de ani.
Ma simt tare nefericita, poti sa imi dai tot aurul din lume, ca tot nefericita ma simt.
E drept ca am si o viata monotona, stau de 12 ani acasa, sunt pensionata medical.
Vin sarbatorile acum si eu nu am nici un chef de nimic.!!!
E drept ca mi-am schimbat medicatia in loc de xanax iau rivotril, zyprexa iau in continuare, de 10 mg si probabil o sa iau toata viata.
Cred ca am o depresie endogena.
Imi vine sa plang intr-una!
Ce ma sfatuiti? ca nu am bani de psihoterapie, iar la dr sun tprogramata de abia in ianuarie.
35 comentarii 12 Înainte ›
0
04-12-2011, ora 21:02
bleuceu elena
Nu este medic/terapeut
bleuceu elena
Draga;schimbarea xanax cu rivotril e un prim pas spre fericire, dar mai tre schimbat zyprexa cu solian;si apoi vorbim de administratie.
Citeste mai multe despre rivotril., iar cu solian(alt antipsihotic) impreuna lucreaza de milioane, sa nu ai reactii adverse la Solian.Succes.

Un pas spre fericire.
0
04-12-2011, ora 21:46
the_eye
Nu este medic/terapeut
the_eye
Nu sta singura cand te simti deprimata, petrece timp in compania unei/unor persoane apropiate (din familie sau prieteni/prietene). Bea din cand in cand un pahar de vin/sampanie sau consuma ciocolata/o prajitura, totusi nu face abuz. Ciocolata duce la eliberararea endorfinelor, la fel si miscarea si sportul - iesi zilnic la o plimbare (macar de jumatate de ora) sau alergare usoara, nu sta in casa, sau poti chiar sa-ti faci un abonament la sala.

Daca vrei, cred ca se poate face psihoterapie la Spitalul Obregia la sectiile 7 sau 8, cel putin. Pe mine m-au trimis la o doamna psiholog dupa ce am fost internata (fara plata, bineinteles), dar probabil poti face psihoterapie si fara sa fi fost internata in prealabil, intereseaza-te.
0
04-12-2011, ora 21:47
CataD
Nu este medic/terapeut
CataD
Buna ziua,