Transpiratie abundenta

21-11-2009
Emmma
Nu este medic/terapeut
Emmma
Buna tuturor!As dori sa stiu ce as putea face sa scap de transpiratia abundenta?Transpir fara nici un efort(fara un miros neplacut), chiar si atunci cand merg pe strada.Transpiratia e prezenta la nivelul scalpului, cefei si in zona axilara.Am banuit ca principala cauza ar fi sedentaritatea, dar cu toata ca m-am apucat de sport(gimnastica, fitness) de ceva vreme, nu vad nici o ameliorare.Obisnuiesc sa mai transpir si noaptea, dar e vorba de transpiratii reci cu senzatie de frig.Am analizele la zi, toate sunt bune, incepand de la glicemie si terminandu-se la glanda tiroida(sufar doar de depresie endogena, dar nu cred ca are legatura).Ce-mi sugerati sa fac?Eu am 22 de ani si sunt studenta.Multumesc de sugestii, va doresc inainte de toate cat mai multa sanatate!
11 comentarii
0
22-11-2009, ora 23:42
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Luaţi tratament psihiatric pentru depresia endogenă? Dacă da, ce anume?

Aştept rsp dvs!
Numai bine ;)
0
25-11-2009, ora 22:47
Emmma
Nu este medic/terapeut
Emmma
Buna Mr.Nick.Da, iau tratament, si anume Ananfranil.Problema e ca aceste simptome(sau ce sunt) au aparut si inainte de a urma tratament cu acest medicament.Multumesc pt interesul acordat!
0
25-11-2009, ora 23:02
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
S-au agravat după începerea administrării Anafranilului? Clomipramina, substanţa activă a Anafranilului, determină diaforeză (transpiraţie).


În speranţa că v-am putut fi de folos, cu plăcere şi deferenţă,
Mister NICK;)
0
25-11-2009, ora 23:09
Emmma
Nu este medic/terapeut
Emmma
Da, s-au agravat, in ideea ca se intampla mai des.chiar si acuma, cand am inceput sa reduc acest medicament(in ideea de a incepe tratament cu altceva)
0
26-11-2009, ora 17:27
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor