tulburari de atentie si memorie?

02-09-2010
nico_rc
Nu este medic/terapeut
nico_rc
Am aproape 23 de ani, sunt studenta si as dori sa stiu ce analize pot face pentru a depista daca am tulburari de atentie si memorie? Am urmatoarele simptome: ma pierd mereu in locuri in care merg des, in propriul oras, chiar si in parcuri;am dificultati de orientare in spatiu;nu imi pot forma o harta, cat de simpla, in minte;strada pe care locuiesc si pe care merg foarte des nu mi se pare foarte cunoscuta; nu reusesc sa invat sau daca da, ceea ce imi amintesc parca e in ceata si uit dupa cateva zile tot; nu ma pot organiza; nu imi gasesc cuvintele cand trebuie sa comunic; am dificultati in redarea informatiilor citite, in amintirea subiectului unui text citit de mai multe ori cu atentie;foarte greu reusesc sa scriu o lucrare si imi ia mult timp iar dupa ce o verfific de zeci de ori descopar ca are greseli evidente.
Mentionez ca am aceste dificultati dintotdeauna, am avut rezultate slabe la liceu si facultate desi m-am straduit sa invat mereu si, in urma cu ceva timp, am facut C.T. si I.R.M. la cap iar la tomografie rezultatul a fost ATROFIE VERMIANA SI LARGIREA COARNELOR OCCIPITALE BILATERAL. Va rog, de asemenea, sa-mi interpretati acest rezultat si sa-mi spuneti daca are legatura cu simptomele pe care le-am descris mai sus.
Este necesar sa fac si o encefalograma? Va multumesc anticipat.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Fotografiile ne pot afecta memoria
  • Grupa de sânge ar putea influența pierderea memoriei
  • Curiozitatea influențează creierul să învețe și să memoreze mai bine
  • Optogenetica arată că memoria poate fi manipulată prin impulsuri luminoase (studiu pe șoareci de laborator)