tulburari de deglutitie

24-05-2008
s_alexandraro
Nu este medic/terapeut
s_alexandraro
Buna ziua,
Incepand de anul trecut mi se intampla ocazional ca in timpul mesei, atunci cand inghit sa simt cum mancarea mi se opreste la nivel esofagian(simt ca o jena la nivelul gatului). Inainte nu era o problema pentru ca ma concentram sa inghit usor si mancarea respectiva aluneca. Insa, in urma cu 3 zile mancand o aluna m-am inecat din nou insa senzatia de nod in gat s-a complicat cu greutate mare in a respira, simtind ca ma sufoc si ca ametesc datorita anoxiei. Aceasta "criza" a durat cateva minute, timp in care desi am baut 2 pahare de apa, am tusit si m-am chinuit sa inghit, acele fragmente nu alunecau; in final m-a salvat un prieten aplicandu-mi manevra Heimlich. Tin sa mentionez ca daca As dori sa imi spuneti ce investigatii ar trebui sa imi fac? Am auzit ceva de un tranzit baritat ; este util?

Alte completari in caz ca va sunt de ajutor:
-sunt profesor de educatie fizica, vorbesc mult si tare la scoala, lucrez intr-un mediu cu praf si oscilatii de temperatura(sala si teren de sport)
-de 2 luni am fost diagnosticata cu STREPTOCOC BETA HEMOLITIC, dar am facut tratament cu moldamin si amoxicilina; nu am repetat exudatul sa stiu daca a disparut
- in rest nu am probleme de sanatate ( anlize de laborator sunt bune)
2 comentarii
0
24-05-2008, ora 00:00
Dr. Markus Sorin
Medicina interna, Sighetu-Marmatiei
Dr. Markus Sorin
Dom profesor, Ati fost mare norocos cu prietenul si cu Her Heimlich!...