TUMORA MAMARA DR-CLI analize medicale

03-12-2012
florina geanina
Nu este medic/terapeut
florina geanina
Buna ziua, ma numesc Geanina si am 38 ani. am fost operata de tumora san drept si acum am rezultatul de la Institulul Babes Histopatologic si Imunohistochimic. Cel Histoptologic este; Tesut conjunctivo-adipos si muscular striat prezentand invazie carcinomatoasa slab diferentiata compatibila cu un carcinom lobular. Cel Imunohistochimic ESTE; ER pozitiv in peste 70% celule tumorale, PGR pozitiv in peste 70% celule tumorale, CerbB2 reactie membranara slaba incompleta in frecvente celule tumorale(+), Ki67 pozitiv 30%. Va rog sa mi spuneti in ce stadiu ma aflu, ce grad are cancerul meu. Multumesc
4 comentarii
0
03-12-2012, ora 20:57
eas
Nu este medic/terapeut
eas
Eu nu sunt medic ci pacient dar va pot raspunde. Ca sa vi se poata spuna ce stadiu aveti trebuie sa postati datele de pe Buletinul Histopatologic pe care vi l-a dat de la spitalul la care ati fost operata si de unde vi s-a dat blocul cu care v-ati dus la Victor Babes. Undeva scrie p care vine de la patologic urmat de T (urmat de o cifra) care reprezinta dimensiunea tumorii in cm., N (urmat de o cifra) care reprezinta numarul de ganglioni limfatici axilari invadati si probabil un M (urmat de 0 sau 1 sau x (cand inca nu s-a stabilit)) care reprezinta prezenta sau nu a metastazelor. Gradul este prescurtat G urmat deasemeni de o cifra 1 sau 2 sau 3. ER pozitiv 70% si PGR pozitiv 80% reprezinta faptul ca tipul dumneavoastra de cancer raspunde la tratamentul hormonal care se ia gratuit sub forma de pastile 5 ani de zile dupa ce terminati chimioterapia si radioterapia ca de operat v-ati operat deja. Tratamentul hormonal are rezultate bune pe cel putin 10 ani adica 5 ani cat se ia si inca 5 ani dupa. Consultati site-ul breastcancer.org pentru informatii suplimentare. Daca aveti intrebari suplimentare si vreti sa va raspunda si un medic oncolog aveti la rubrica Toate categoriile sectiunea Tumori benigne si cancer in c