obsesii, fixatii, tot timpul iritat, nu pot face nimic

18-03-2016
Turturtur
Nu este medic/terapeut
Turturtur
Am 18 ani si sunt elev in clasa a 12 a.Sunt in perioada in care ar trebui sa invat petru bac, dar ma lovesc de diverse obstacole.Cand nu imi propun anumite lucruri si reusesc sa le indeplinesc ma simt foarte frustrat.Incerc sa fac lucrurile cat mai bine posibil, desi nu sunt un perfectionist.Pot sa zic ca am niste obsesii, fixati, care nu prea imi trec.De fel, sunt foarte lenes.Eu stiu multe lucuri ma depasesc, dar nu vreau sa renunt.
De cativa ani de zile ma confrunt zilnic cu multa frustrare.Nu vreau sa renunt la fixatiile mele, desi stiu ca nu ma duc la nimic.Traiesc doar din frustrare.Sunt tot timpul iritat, nu pot face nimic, sa simt epuizat de toata rutina asta.As vrea sa scap de asta macar in timpul bacului.
3 comentarii
2
18-03-2016, ora 21:44
Psiholog Nedelcu Tatiana -Marilena
Psihologie, Constanta
Psiholog Nedelcu Tatiana -Marilena
Cateva sedinte de consiliere si psihoterapie psihologica rezolva situatia de disconfort prin care treceti mai ales ca treceti prin una din cele mai dificile perioade din viata dv.:pregătirea pentru bac...emoţiile vin si pleaca in aceasta perioada si se intensifica cu cat se apropie examenul de bac...cateva tehnici de gestionare a frustrarilor, cateva sedinte de lucru pe "inteligenta emotionala" si dezvoltare personala v-ar aduce rezultate exceptionale la examenul de bac...

Sa va fie de folos,

„Din dragoste de oameni, pentru oameni”
Psiholog-psihoterapeut-prof. psihopedagog Nedelcu Marilena Tatiana
1
01-08-2017, ora 15:24
Rezolare
Nu este medic/terapeut
Rezolare
Buna ziua. Îmi cer scuze ca va întreb, ce ajutor aduce medicația in TAB și ce ar trebui sa fac pe lângă asta?
1
15-02-2018, ora 16:40
Florian1500
Nu este medic/terapeut
Florian1500
Medicatia in TAB iti reduce intensitatea episodelor depresive/maniacale asa incat s-a poti duce o viata satisfacatoare!
Adaugă un comentariu / răspuns