unul din multele motive anti-drog

09-06-2010
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
http://www.youtube.com/watch?v=mEFPdNv2Ddkfeature=related

mai sus e un link la un promo dintr-o campanie anti-drog de ceva vreme. Imaginile vorbesc de la sine..
3 comentarii
0
09-06-2010, ora 17:10
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Sărut mâna!

Într-adevăr, imaginile sunt atât de relevante... :(
Nu ştiu ce să spun...trăiesc cu mentalitatea că viaţa unui toxicoman este un coşmar viu în permanenţă; un coşmar cu răni în conştiinţă şi o comuniune cu întunericul existenţial. Nici măcar nu-mi pot imagina sentimentele denaturate pe care le are o astfel de fiinţă umană (o parte semnificativă este expusă în literatura de specialitate, dar mi-e greu să cred că poate cineva să cuantifice tot rangul de stări / sentimente / emoţii pe care le experimentează un om drogat). Păcat că există, printre oameni, şi dorinţa / voinţa de a consuma droguri :(
Metamorfoza negativă a feţei, prezentată relativ succint în acel filmuleţ, este vizibilă, dar cea a sufletului...cred că sufletul devine o epavă ruginită.
Dumnezeu să-i ierte pe toţi cei care s-au refugiat, se refugiază şi se vor refugia în lumea întunecată a drogurilor şi, bineînţeles, să le deschidă fereastra către părăsirea definitivă a ei; fereastra către lumină. Doamne ajută!

.
SPUNEŢI NU drogurilor, adică ÎNTUNERICULUI. SPUNEŢI DA luminii, adică lui DUMNEZEU :-)
Cu iubire şi condescendenţă,
Mr. Nick
.


P.S. - Mulţumesc mult pentru iniţiativa nobilă, d-ră/d-nă Cristiana.
Dumnezeu să vă binecuvânteze şi să vă protejeze de tot ce v-ar putea afecta integritatea fizico-mentalo-psiho-spirituală.
0
09-06-2010, ora 18:12
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana