va trebui sa mai ia medicamente, cand le va putea intrerupe?

23-02-2010
bla-bla
Nu este medic/terapeut
bla-bla
buna, prietenul meu s-a lovit la cap la 13 ani.a cazut cu capul de banca.a doua zi i sa facut foarte rau.a fost dus la spital.si diagnosticat cu epilepsie, nu face crize, decat ( foarte rar i se zbate un ochi, dar chiar foarte rar).a fost la o femeie care face bioenergie, cateva sedinte, acu a facut un EEG care a iesit pentru prima data foarte bine, adica nu a mai aparut nimic pe eeg, i sa spus ca il va repeta dupa 6 luni, dar intrebarea mea e daca va trebui sa mai ia medicamente, cand le va putea intrerupe.si daca e sa fiu vreun copil afecteaza ca ia medicamente.ms astept raspun daca se poate.
7 comentarii
0
24-02-2010, ora 08:37
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Medicamentele date pt. epilepsie sunt foarte daunatoare in general si ar trebui evitate pe cat se poate, mai ales daca crizele au disparut. Vorbiti cu medicul pt. lasarea lor.
0
24-02-2010, ora 12:00
bla-bla
Nu este medic/terapeut
bla-bla
buna, problema e ca doctorita care ii da tratam nu inteleg de ce nu reduce macar tratamentul, eventual vom incerca alt neurolog, si sa vedem si celalat Eeg dupa 6 luni.ms de sfat
0
28-02-2010, ora 00:28
Eugenia73
Nu este medic/terapeut
Eugenia73
Buna! Vreti sa faceti un copil?Daca da sa stii ca medicamentele pe care le ia pot afecta produsul conceptiei, adica fatul.E mai bine sa faca o pauza daca vreti bebe.
0
02-03-2010, ora 22:42
bla-bla
Nu este medic/terapeut
bla-bla
sincer si eu ma gandeam la asta pentru ca ar putea afecta, mai ales ca de la 13 ani ia pastilele si doctorita lui nu ii da nici un raspuns desi nu mai are crize, decat ffoarte, foarte rar adica acea zbatere de ochii de cateva sec.nimic altceva iar doctorita continua sa iii dea medic., desi nu inteleg, acu astept sa faca si al 2 eeg pt ca ca acu a facut in ianuarie unul si a iesit pt prima data bine.fara nici un semn, urma de nimic si nu mai are voie decat dupa 6 luni sa repete.acu asteptam.
0
18-03-2010, ora 13:51
alina_undercover
Nu este medic/terapeut
alina_undercover
buna ziua! am o sora care are diagnostic de aproximativ 6 ani de epilepsie. i-a tratament cu depakine si encephabol fara intrerupere de cand i s-a depistat boala. as vrea sa stiu dc aceasta boala este vindecabila si dc necesita un anumit tratament deoarece doctorul cu care se trateazao vede cam o data pe an fara a sti de evolutia ei! aceste medicamente ii pot face mai rau deoarece ea nu a mai avut crize epileptice de 2 ani?
Cu respect va multumesc anticipat!!!
ALINA,
0
26-03-2010, ora 00:04
MIHAELA P.
Nu este medic/terapeut
MIHAELA P.
Buna ziua! EPILEPSIE VINDECABILA-DA, daca te intereseaza si te implici intradevar, nu trebuie sa te autoconvingi ca tu esti una dintre, , napastuite, nu te lasa doar pe baza unui medic neurolog care atunci cand te prezinti la vizita regulara i-ti prescrie reteta si te intreaba in graba, ca intarzie si nu ajunge la cabinetul particular a-l carui proprietar este, , daca nu cumva ai mai facut o criza, ,.Consulta si alti medici neurologi pana i-l gasesti pe cel care i-ti acorda atentie speciala, vorbeste deschis cu medicul de familie sa-ti dea trimitere si la alt neurolog, la psihiatru sa nu-ti fie frica sa mergi, in cazul meu ea a descoperit si diagnosticat partea de sistem nervos afectata, si ma trimis la neurolog cu scrisoare medicala in mana pentru schimbarea medicatiei cu una cat mai adaptata problemei, care in timp de cativa ani a contribuit pozitiv la rezultatul encefalogramei in baza careia am consultat medicul specialist si am redus dozajul treptat, astazi NU MAI SUNT EPILEPTICA, iar riscul de a face o alta criza de epilepsie este aceeasi ca a oricarei persoane care nu a avut niciodata epilepsie.Te rog sa intelegi ce am spus, daca este nevoie fa si pe, , proasta, ai niste drepturi in primul rand umane si te rog nu da, , ciubuc.Succes !!!!!
0
26-03-2010, ora 13:12
alina_undercover
Nu este medic/terapeut
alina_undercover
mersi mlt mihaela!dar u ai avut o astfel de medicamentatie(depakine si encephabol)?ca sora mea le i-a de 6 ani fara intrerupere si am citit pe un forum ca trebuiesc evitate pe cat posibil!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Jumătate din populație va fi afectată de miopie până în 2050
  • Apariția tulburărilor psihotice ar putea fi indusă de medicamentele antiepileptice
  • O nouă tehnică pentru tratamentul chirurgical al epilepsiei
  • Top 10 aplicații de smartphone pentru epilepsie
  • Aplicația Activ (by ROmedic)
    Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

    Accesează gratuit Aplicația
    Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK