vaccinul RRO si DT

18-11-2007
nickname77
Nu este medic/terapeut
nickname77
va rog sa-mi explicati si mie ce inseamna urmatorii termeni :test I.D.R.
copilulu meu face maine primele vaccinuri la scoala si in fisa care ne-au trimis-o acasa ne intreaba daca a facut acest test in ultima luna ?
eu stiu ca nu dar sa nu mor prost pt. ca de la cabinet nub au putut fi mai expliciti
inca o intrebare tratamentul cu cortizoni sau prednison, asta ce mai e ?
multumesc anticipat si va rog sa intelegeti un om care nu are habar de asa ceva.
o seara buna tuturor
2 comentarii
0
18-11-2007, ora 00:00
olimpus2007
Identitate neconfirmată
olimpus2007
IDR-ul este un test care se numeste intradermoreactia la tuberculina si care testeaza daca omul are TBC (tuberculoza).Este un test simplu care se face la antebrat pentru o mica vaccinare.
In ce context v-a fost recomandat tratamentul cu cortizon sau prednison?Ele sunt antiinflamator si antialergic.
0
18-11-2007, ora 00:00
Dr. Frumuzache Iris
Medicina de laborator, Galati
Dr. Frumuzache Iris
Din ce a scris dl. nickname77 mai sus eu inteleg ca in fisa pe care o are de completat acasa are intrebarea referitoare la un eventual tratament al copilului cu cortizon, prednison (cred ca e un mod indirect de a afla daca acesta a avut vreo alergie sau boala autoimuna, situatie in care ar fi reticenti in a vaccina copilul).
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Vaccinări speciale
  • Vaccinarea veterinarilor și a altor persoane care lucrează cu animale
  • Vaccinarea post-expunere
  • Vaccinarea adultului cu diabet
  • Vaccinarea persoanelor cu SIDA (HIV)
  • Vaccinarea bolnavilor cu hepatita C
  • Vaccinarea și autismul
  • Aplicația Activ (by ROmedic)
    Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația