Vad puncte albe spre transparent

08-06-2007
ZeroCool
Nu este medic/terapeut
ZeroCool
Am o problema si vreau sa stiu daca e grav..sper sa nu fie :( Daca poate sa imi spuna cineva despre aceste puncte: cand ma uit la cer, cand e senin vad 1, 2 puncte de obicei aceleasi da sunt aproape transparente totusi le observ si ma deranjeaza.ma intreb cum sa scap de ele...
Astept raspuns si va multzumesc anticipat !
10 comentarii
0
09-06-2007, ora 00:00
arokiyn84
Nu este medic/terapeut
arokiyn84
salut, in primul rand vreau sa-ti spun ca nu sunt medic dar dar cred ca nu ai de ce sa te preocupi.si eu vad un fel de linie putin curbata cu un punct la capat, acestea fiind transparente, le vad doar cu ociul stang.nu stiu ce poate fi dar eu le-am observat de cand eram mic.sunt si eu curios ce sunt.sper sa ne ajute un medic specializat.multumesc.
0
09-06-2007, ora 00:00
ZeroCool
Nu este medic/terapeut
ZeroCool
am citit ieri intrun alt topic un baiat cu problema similara si a primit raspuns cum ca ar avea niste celule moarte care circula prim (scuze daca gresesc) umoara vitroasa si ca iau fost prescrise medicamente sa isi rezolve problema...sper ca 1 medic specializat sa ne ajute sau sa ne confirme daca avem acelasi lucru.
Va multumesc ink odata!
0
11-05-2009, ora 16:44
faralimite
Nu este medic/terapeut
faralimite
Salut ZeroCool. Si eu am aceiasi problema si am fost la medic care mi-a zis ca nu am nimic. Imi da si mie forumu ala sau ce medicamente ti-a prescris medicu?
0
13-05-2009, ora 15:16
bcf 2000
Nu este medic/terapeut
bcf 2000
Punctele sunt modificari ale corpului vitros, am avut si eu... nu e grav. exista vitamine VItreoclar in cca 3 luni dispar punctele.Oricum un consult de specialitate nu strica. sanatate!
0
07-09-2009, ora 23:01
ionutzlg8360
Nu este medic/terapeut
ionutzlg8360