Vertiji, ameteli - tratamente pe cale de disparitie

09-07-2011
florinm58
Nu este medic/terapeut
florinm58
Doctorul neurolog care o consulta pe mama mea ia prescris ptr. ameteli, ARLAVERT, din documentarea mea este foarte eficient avand o combinatie de doua substante intr-un singur medicament si cinarizina dar si dimenhidrinat problema este ca acest medicament e pe cale de disparitie in Romania, intrebarea mea este deoarece doctorul mamei mele este in concediu se pot combina doua medicamente ex:Xalinat cu Stugeron[Betaserc, Microser etc.]adica unul are o substanta celalalt cealalta substanta si daca se compeseaza aceste medicamente.
Va multumesc si astept un raspuns.
7 comentarii
0
09-07-2011, ora 18:50
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
fiind pe cale de disparitie,
cel putin pt. o perioada cat crezi ca are nevoie..."aprovizioneaza-te" cu acest medicament...
INCA se mai afla pe "piata"..
0
09-07-2011, ora 19:07
florinm58
Nu este medic/terapeut
florinm58
Ma uimeste raspunsul dvs. sunt persoane care depind de acest medicament [daca cititi pe forum] daca a-ti fi cautat inainte de raspuns pe disponibilitatea in farmacii a-ti fi vazut ca se gaseste in 5 farmacii si toate sunt in Constanta, Covasna, Baia Mare si Brasov iar eu locuiesc in Bucuresti si chiar asa fiind cum pot sa-mi procur mai multe cand ele se dau sub presciptie medicala, o cantitate anume si pe reteta compensata imi pare rau dar nu va pot multumi de raspuns, este un raspuns neonorant ptr. dvs. iar ptr. mine nesatisfacator.
0
09-07-2011, ora 19:09
florinm58
Nu este medic/terapeut
florinm58
Poate nu am inteles pe deplin ghilimelele scuze.{care piata}
0
09-07-2011, ora 22:40
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
ma gandeam ca, avand nevoie urgenta, poate, il puteti cumpara si nefiind compensat
si chiar ma gandeam sa va ajut...ma rog, scuze..pt. raspunsul nesatisfacator pt. dvs. si neonorant pt. mine.
asta e, de aceea chiar multi-am obs..chiar si medici- Nu mai raspund.asa ne trebuie..
facerea de bine..
vezi..multe intrebari fara raspuns..
0
10-07-2011, ora 10:42
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Eu am o problema si nu e prima data cand o observ: luciaTM sau 2345 sau cum vrei tu sa iti spui: eu nu zic ca dai super-raspunsuri, ultracompetente si informate. Dai raspunsurile pe care le consideri tu si din motivele tale personale intri zilnic pe forum, citesti tot ceea ce se scrie si fara sa iti faci reclama tie sau vreunei terapii te straduiesti sa raspunzi fiecaruia dupa puterea si priceperea ta. Dar vad ca destul de multi oameni care posteaza aici cerand sfaturi de la niste oameni care nu au nici o obligatie fata de ei, care nu sunt platiti pentru a le raspunde si care o fac in timpul lor liber, si in loc de a multumi pentru acest mic efort de omenie, sunt nemultumiti de calitatea serviciilor prestate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Domnule Florinm58, utilizatoarea 2345 v-a sugerat ca daca medicamentul de care ati mentionat e pe cale de disparitie, asa cum singur ati spus, sa va faceti o rezerva. Ma indoiesc ca era obligatia ei sau a altcuiva decat dvs sa cerceteze daca medicamentul se gaseste sau nu cu adevarat.
EU M-AM SATURAT DE ATATA IMPERTINENTA SI LIPSA DE BUN SIMT!
Si chiar nu imi pasa daca acest raspuns ma dezonoreaza sau nu. Si nu ar trebui sa iti pese nici tie, Lucia.
0
10-07-2011, ora 10:57
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Pentru a mai reduce din virulenta raspunsului meu, care nu imi este caracteristica, dar la care recurg atunci cand simt ca "asa nu se mai poate", vreau sa va atrag atentia cu tot respectul, domnule florinm58 ca atunci cand doriti un sfat profesionist la niste probleme de sanatate, este indicat sa apelati la servicii medicale corespunzatoare specialitatii respective. In situatia in care medicul curant este in concediu, intr-un oras atat de mare ca Bucurestiul, sa stiti ca exista nenumarate cabinete medicale de specialitate, unde exista servicii contra cost si astfel, platind, puteti avea pretentia unor raspunsuri satisfacatoare pentru dvs.
Intrand pe un forum medical nu puteti avea nici un fel de pretentii; nu va poate garanta nimeni ca veti primi vreun raspuns, iar daca acest lucru se intampla totusi, nu vi se garanteaza ca va va raspunde un medic, ci orice utilizator care crede ca va poate fi de folos. Deci faptul de a-l lua la rost, nu isi are sensul si nici nu este tocmai frumos.
0
10-07-2011, ora 13:10
florinm58
Nu este medic/terapeut
florinm58
Tare nervoasa sunteti doamna si doar lucrati in psihiatrie eu am crezut ca la acest forum raspund numai oameni de specialitate nu mijlocitori de medicamente ca 2345, eu [prostul de mine]mai ma si miram cum sa iau mai multe daca se dau numai pe reteta compensata de culoare verde aceste medicamente [ARLEVERT] acum ma dumiresc una din cauze ca nu se gasesc este ca unii ca 2345 cu ajutorul unor farmacisti le stocheaza si pe urma gasesc fraieri pe forumuri si le vand la specula, rusine.Iar la dvs. nu ma asteptam ca psihiatru sa treceti asa repede de la o faza la alta pai ma faceti IMPERTINENT si lipsit DE BUN SIMT ca pe urma sa-mi atrageti atentia CU TOT RESPECTUL DOMNULE etc.nu pot sa-mi dau seama instabilitatea asta a dvs. ce cauze are, eu fiind doar un INGINER simplu probabil ca de aia nu-mi permit sa merg la o policlinica cu plata si mai am si nesimtirea sa locuiesc in Bucuresti revin eu am pus o intrebare daca se pot lua separat cele doua medicamente cum am scris mai sus, da asa e la noi un prost arunca o piatra in apa si ceilalti se reped s-o scoata.Ma dezgustati doctore !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apare amețeala?
  • Aplicația Activ (by ROmedic)
    Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

    Accesează gratuit Aplicația
    Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK