vreau sa slabesc cat mai repede si sa nu ma mai ingras la loc

04-05-2007
rody
Nu este medic/terapeut
rody
Va rog sa imi spuneti daca dieta disociata are si efecte negative (dieta tinuta de Monica Anghel). As dori de asemenea o dieta personalizata sau alte dieta care sa dea rezultate optime. Mentionaz ca lucrez ca director la o institutie si am un program de lucru destul de aglamerat: ajung acasa in jurul orei 17, 30
6 comentarii
0
05-05-2007, ora 00:00
viory@
Nu este medic/terapeut
viory@
Buna si eu am tinut un regim de slabit si am slabit 4 Kg intr-o saptamana dar acum trebuie sa ma mentin daca vrei sa il ti si crezi ca poti e ok eu til dau
Esti gata sa slabesti?Bafta! Regimul e pentru 7 zile in fiecare zi mananci aceeasi mancare iar cantitatea nu conteaza daca e de acelasi fel.Obligatoriu 2 l de apa plata, ceai, paine deloc, cafea fara zahar, dulciuri deloc
1 zi cartofi fierti
1zi lapte batut
1zi oua fierte
1zi parizer
1zi fructe
1zi piept de pui fier sau fript
1zi legume fierte sau crude

Slabesti 4 Kg intr-o saptamana dar apoi daca incepi sa mananci tot ce nu ai mancat e posibil sa le pui inapoi si chiar mai multe
E nevoie de mult curaj si vointa iti doresc bafta daca te apuci de regimul acesta te pup si astept sa imi spui ce parere ai poti sa il ti sau nu pa!!!!
0
07-05-2007, ora 00:00
di
Nu este medic/terapeut
di
Trebuie sa fii constienta ca dupa orice program de slabire daca intri in frigider si mananci fara restrictii vei lua din nou in greutate, ti-o spun eu ca nutritionist.Mentionez ca si eu am avu surplus mare de greutate si am slabit 27kg in urma cu un an si m-am mentinut dar inca sunt atenta la ce si cat mananc.Rezultatele programelor personalizate sunt foarte bune, ti le recomand, dar daca nu faci si mentinere nu este bine.
0
13-05-2007, ora 00:00
rody
Nu este medic/terapeut
rody