GSK Consumer Healthcare continuă demersurile de îmbunătățire a sănătății orale în România, lansând cea de-a șasea ediție a campaniei Zâmbește România

Data publicării: 23-03-2017

  • GSK Consumer Healthcare dă startul celei de-a șasea ediții a campaniei Zâmbește România, aducând un nou concept de comunicare dedicat adolescenților;
  • Consumul de produse de igienă orală la nivel național a crescut în ultimii cinci ani, conform datelor;
  • Peste 140.000 de persoane au beneficiat direct de educație și produse de îngrijire orală gratuite în cadrul celor cinci ediții anterioare ale campaniei.


GSK Consumer Healthcare anunță lansarea celei de-a șasea ediții a campaniei Zâmbește România, ducând mai departe misiunea campaniei de a îmbunătăți starea de sănătate orală a românilor.


Ambiţia noastră, în GSK, este să îmbunătăţim calitatea vieţii românilor şi să educăm pentru o atitudine preventivă. În cazul sănătăţii orale, consolidarea unor obiceiuri zilnice de igienă orală corectă este esenţială pentru formarea unor generaţii sănătoase, iar acest lucru se poate realiza prin programe de educare constante, pe termen lung. Credem că acţiunile din ultimii cinci ani ai campaniei Zâmbeşte România au contribuit la îmbunătăţirea stării de sănătate orală a românilor”, menţionează Sylwia Piankowska, General Manager GSK Consumer Healthcare, România și Balcani.

Datele arată că există o creștere semnificativă de consum comparativ cu 2012 – creștere de 14% pentru achiziționarea de tuburi de pastă de dinți și 21% pentru periuțe de dinți*. În medie, un român a folosit 1,64 tuburi de pastă de dinți pe tot parcursul anului 2016 și a folosit o periuță de dinți pentru o perioadă de 1,3 ani*.

Pentru anul 2017, campania Zâmbește România are adolescenții ca public țintă principal. Comunicarea celor trei mesaje principale – Spală-te pe dinți de două ori pe zi/ Mergi la medicul dentist în mod regulat/ Adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată – se va realiza prin intermediul aplicației #CoolBrushing, ce va fi lansată la începutul lunii aprilie.

Activitățile campaniei Zâmbește România în 2017

Susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® și Corega®, campania Zâmbește România va derula activități menite să informeze, să atragă atenția asupra unor probleme existente de sănătate orală și să continue să clădească o cultură a prevenției în rândul românilor.

  • #CoolBrushing – Lansarea aplicației #CoolBrushing la începutul lunii aprilie, prin care campania Zâmbește România își propune creșterea nivelului de conștientizare privind importanța igienei orale în rândul adolescenților.
  • Programul Rabla pentru periuța ta din cadrul campaniei Zâmbește România revine anul acesta într-o formă nouă și se va desfășura în 6 orașe din țară. Vizitatorii vor avea posibilitatea de a-și înlocui periuțele uzate cu unele noi și vor primi informații utile cu privire la sănătatea orală.
  • Programul educațional în școli – alți 10.000 de copii vor beneficia de sesiuni educaționale de igienă orală și vor învăța despre comportamentul preventiv în sănătate.
  • Parteneriatul cu Salvați Copiii – GSK Consumer Healthcare va direcționa 1% din vânzările produselor de îngrijire orală Aquafresh®, Sensodyne® și parodontax® din luna august 2017 către Salvați Copiii, suma urmând a fi folosită pentru tratamente stomatologice gratuite pentru copiii din comunitățile defavorizate.

Zâmbește România se adresează tuturor românilor, iar anul acesta un public important va fi reprezentat de adolescenții care vor deveni adulții responsabili de mâine. Pentru a păstra acel zâmbet sănătos și încrezător pe parcursul anilor adolescenței și până la maturitate, sunt necesare educație, auto-disciplină și o atitudine preventivă față de sănătate. Pentru aceasta, vom lansa în curând o aplicație mobilă menită să transmită mesajele campaniei într-o formă adaptată tipului de conținut cu care adolescenții sunt obișnuiți”, a adăugat Sylwia Piankowska.



De la prima ediție lansată în 2012 și până în prezent, peste 140.000 de persoane au beneficiat în mod direct de mesaje educaționale și produse de igienă orală oferite gratuit în cadrul campaniei Zâmbește România. Pe parcursul ultimelor cinci ediții, GSK Consumer Healthcare a înlocuit peste 40.000 de periuțe de dinți uzate cu unele noi , vizitând mai multe orașe cu programul Rabla Pentru Periuța ta. Mai mult, 70.000 de copii au învățat regulile pentru o igienă orală corectă prin programul educațional derulat în școli și grădinițe. Iar prin campania de responsabilitate socială 1%, peste 40.000 de euro au fost direcționați către tratamente stomatologice pentru 1.300 de copii din comunitățile rurale Salvați Copiii.

Pentru a afla mai multe detalii despre campanie și rezultatele din anii trecuți, accesați site-ul  www.zambesteromania.ro.

Pentru mai multe informații despre campania Zâmbește România, vă rugăm contactați: dana_ceausu@mccannpr.ro, 0786 305 204

*Informații bazate pe date de Retail Index ale Nielsen pentru categoriile personalizate de Pastă de dinți și Periuțe de dinți (manuale și electrice), raportate pentru piața de retail din România, vânzări în bucăți pentru intervalul Ianuarie 2012 – Decembrie 2016, excluzând vânzările directe din Cash&Carry. Copyright © 2017, The Nielsen Company
Sursa: McCann PR, 23-03-2017, Vizualizari 289
 Agentia Nationala de Presa Agerpres Stirile medicale sunt furnizate de Agentia Nationala de Presa "Agerpres", partenerul nostru pe sectiunea de Noutati si Stiri medicale.