Harghitenii, chestionati daca sunt multumiti de serviciile medicale
Data publicării: 11-09-2007
Presedintele CJAS, Rodica Biro, a declarat pentru ROMPRES ca este vorba despre un chestionar bilingv, in romana si maghiara, care contine intrebari legate de modul in care cetatenii din Harghita au fost tratati atunci cand s-au adresat diferitilor furnizori de servicii medicale.
"Vrem sa stim daca oamenii au fost tratati bine atunci cand s-au adresat medicilor specialisti, medicilor de familie, spitalelor, farmaciilor sau laboratoarelor, daca au avut probleme legate de calitatea serviciilor oferite sau daca au fost dusi cu vorba", a spus presedintele CJAS Harghita.
Biro a explicat ca aceste chestionare sunt anonime si a facut un apel la locuitorii judetului sa fie sinceri, pentru a se putea contura o imagine cat mai clara a calitatii serviciilor medicale oferite cetatenilor.
Chestionarele vor fi distribuite atat in cabinete medicale, farmacii si spitale, cat si in magazine sau restaurante. Rodica Biro a precizat ca de aceasta campanie se ocupa mai multi angajati ai CJAS si se spera ca primele concluzii sa fie formulate la sfarsitul acestei luni, iar analizarea completa a datelor sa fie incheiata pana la mijlocul lui octombrie.
In acest fel, CJAS Harghita vrea sa identifice problemele, pentru a putea formula solutiile lor, a spus presedintele CJAS Harghita.
Sursa: Rompres,
11-09-2007, Vizualizari 404