Intrebari frecvente

©

Autor: Redacția ROmedic

Pot plati lunar?
Nu. Abonamentele se incheie pe 6 sau 12 luni. De ce? Pretul mic al abonamentelor nu justifica abonamente lunare. Mentionam ca fiecare cont Gold sau Silver are la baza un contract incheiat intre Romedic si Beneficiar, iar pentru fiecare plata se emite factura.

 

Pot sa renunt la un abonament ?
Da. Oricand aveti posibilitatea sa reziliati contractul si sa va transformati contul - daca doriti- intr-un cont de tip Basic, gratuit. Dar deoarece banii incasati nu se returneaza, sfatul nostru este sa renuntati la sfarsitul perioadei standard de abonament, cea trecuta pe ultima factura.

 

Pot sa imi transform contul Basic intr-unul Gold sau Silver?
Da. Trimiteti-ne un mail la adresa suport@romedic.ro, cu titlul „Transformare Basic < nume firma/ cabinet>– <adresa email de logare>” si va vom contacta pentru a va indruma. Puteti sa ne sunati la telefon 0726.414.747 pentru transformarea imediata a contului.

 

Pot sa imi transform contul Silver intr-unul Gold?
Da. Trimiteti-ne un mail la adresa suport@romedic.ro, cu titlul „Transformare Silver < nume firma/ cabinet>– <adresa email de logare>” si va vom contacta pentru a va indruma. De asemenea, ne puteti contacta telefonic la numarul 0726.414.747. Vi se va genera o noua factura pentru diferenta de plata.
 

Pot citi contractul inainte de a-mi face cont?
Da. Descarcati de aici in varianta pdf.
 

Primesc factura pentru serviciile achitate catre ROmedic.ro ?

Da. Toate facturile catre clienti se emit in trei zile de la confirmarea platii in contul nostru si se trimit in maxim 15 zile de la efectuarea platii. In momentul emiterii facturii se face o salvare a acesteia si in contul dvs., in zona Setari generale cont -> Detalii cont. Daca nu aveti nici o factura recenta in aceasta zona, contactati-ne de urgenta. Inseamna ca plata dvs. nu a fost inregistrata.


Nu am primit factura si trebuia sa o primesc de multa vreme!
In cazul in care nu ati primit factura dupa 15 zile de la efectuarea platii va rugam sa ne contactati. Intre timp nu ezitati sa descarcati un exemplar al facturii din zona Detalii cont. Aici aveti toate facturile emise pentru contul dvs.

Mi-a expirat contul si doresc sa il prelungesc. Ce fac?

Intrati in zona dvs. de administrare, in sectiunea Setari generale cont -> Perioada abonament. Selectati perioada pentru care doriti prelungirea contului. Apasati butonul de salvare a datelor. Acum apasati pe linkul din coloana dreapta pentru a vizualiza proforma. Listati proforma sau notati-va datele. Efectuati plata online, prin virament cu ordin de plata la banca dvs. sau la orice sucursala Banca Transilvania ca depunere numerar in contul nostru. In momentul inregistrarii platii, noi emitem factura si prelungim contul dvs. Puteti sa ne trimiteti un mesaj prin care sa ne anuntati ca ati efectuat plata.


Data actualizare: 16-02-2016 | creare: 16-02-2016 | Vizite: 403
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!