ROmedic Firme medicale Servicii pentru firme medicale
 

Compania Medicalo a fost înființată ca urmare a angajamentului personal de a se asigura că pacienții și familiile acestora sunt tratați cu respect, empatie și compasiune la fiecare apel.

Credem în excelența serviciilor oferite clienților noștri și nu vorbim doar despre asta, ci o practicăm în fiecare zi.


Fundamentul afacerii noastre este construit pe o simplă filozofie:

  • Respectăm și tratăm cu atenție personalul, clienții și partenerii de afaceri
  • Ne desfășuram afacerile cu integritate
  • Ne asumăm responsabilitatea pentru acțiunile noastre

Prin menținerea unui serviciu eficient, precis și în timp util, îi ajutăm pe profesioniștii din domeniul medical să aibă grijă de pacienții lor.

 

Medicalo utilizează cea mai bună și cea mai inovatoare tehnologie de pe piață.

Agentii noștri lucrează cu sârguință și sunt gânditori creativi. Astfel continuăm să ne inovăm și să ne adaptăm în lumea de astăzi, rapidă și mereu în schimbare. Suntem întotdeauna pregătiți cu soluții reale, în concordanță cu nevoile clientului și ale pacientului.

 

Mediul nostru de lucru

Medicalo promovează o cultură a angajamentului profesional, integrității, deschiderii și înțelegerii. Ne străduim să creăm un mediu favorabil incluziunii care să recunoască și să dezvolte abilitățile individuale. Mediul nostru de afaceri se axează în mod proactiv pe îmbunătățirea performanțelor, parteneriatului, meritului, incluziunii și dezvoltării.

 

Echipa noastră

La Medicalo agenții noștri de call center sunt cei mai importanți membri ai echipei noastre și cheia succesului nostru continuu.

Cu fiabilitatea și confortul celor mai bine pregătiți agenți de call center, Medicalo oferă clienților săi liniștea de spirit și asigurarea că pacienții dumneavoastră vor beneficia de servicii de cea mai bună calitate.

Medicalo înțelege că pacienții dumneavostră au nevoie de asistența agenților pentru a diminua anxietatea implicată atunci când se confruntă cu decizii medicale.

  • Abilități puternice de servicii pentru clienți
  • Abilități excelente de comunicare
  • Abilități interpersonale
  • Atenție la detalii
  • Instruirea în caz de urgență
  • Abilități de rezolvare a problemelor
  • Fundal medical
  • Competențe informatice
 

Medicalo este un call center medical, cu o înțelegere reală a perspectivei pacientului.

Fiecare apel este primit cu angajament și compasiune folosind sistemul nostru Interactive Voice Response (IVR) care poate fi adaptat cerințelor dumneavoastră specifice prin intermediul unui manager de cont atribuit.

Agentii noștri de call center creează soluții inovatoare în lumea digitală de astăzi. Medicalo este întotdeauna pregătit cu soluții reale, în concordanță cu nevoile clientului și ale pacientului. Medicalo este cea mai bună alegere pe care o puteți face pentru pacienții dumneavoastră.

 

SUNTEM MAI MULT DECÂT UN CALL CENTER

Eficiența Medicalo este atribuită unei atitudini de parteneriat și unui angajament de a ajuta clienții noștri să își îndeplinească obiectivele de excelență în serviciile lor. Clienții noștri sunt asigurați cu încrederea că pacienții lor se află în grijă noastră compasională atunci când sună și vorbesc cu noi. Medicalo este vocea clienților noștri înainte și în timpul orelor de program. Suntem mai mult decât un „call center”. Suntem o extensie a organizației dumneavostră.

Vă ajutăm să gestionați eficient interacțiunea cu cel mai valoros activ al afacerii dumneavoastră – pacienții și clienții dumneavoastră – eficient și profesional, ajutându-vă pacienții să planifice și să își mențină programările și răspunzând la întrebări legate de toate aspectele. Primim apeluri de urgență. Explicăm și răspundem.

Recomandări produse:

Servicii de tip OUTBOUND Servicii de tip OUTBOUND

Verificare și confirmare înregistrări Promovare oferte speciale către baze de date de posibili clienți sau medici Up-sell & Cross-sell de produse și servicii...

Solutii automatizare Solutii automatizare

Confirmare/Reminder prin SMS și/sau e-mail Servicii automate de răspuns Programe personalizate de răspuns Programe IVR personalizate

Servicii de tip INBOUND Servicii de tip INBOUND

Preluare apeluri cu operator uman Înregistrarea programărilor în aplicația centrului medical Procesarea programărilor efectuate online Info Line – număr de telefon disponibil pentru...

Call center medical Call center medical

Preluare apeluri Efectuare de programări Confimare telefonică a programărilor, reamintire Contactarea clienților/pacienților Explicarea instrucțiunilor de pregătire, înainte de consultație/investigație, preoperator/postoperator Oferirea de informații...