Nu lăsa trecerea la ora de vară să te scoată din ritm

Nu lăsa trecerea la ora de vară să te scoată din ritm
În ultima duminică din luna matie vom trece la ora de vară și ceasul va avansa cu o oră. Asta înseamnă mai puțin somn și un ritm mai derutant pentru ceasul nostru intern. Totuși, așa cum ne sfătuiește Dr. Steven Feinsilver - director la Centrul de Medicina Somnului de la Lenox Hill Hospital din New York City, sunt câteva lucruri pe care le putem face ca să ușurăm tranziția la ora de vară.

  • Alegeți o oră de trezire și nu ezitați dimineața. Încercați să ieșiți afară, la aer, iar dacă faceți sport alegeți dimineața, nu cu două-trei ore înainte de culcare.

  • Evitați alcoolul, telefoanele și computerele înainte de culcare. Mențineți dormitorul întunecat și dormiți doar în același pat.

  • Dacă vă treziți în timpul nopții, încercați să faceți ceva relaxant până adormiți, iar dimineața treziți-vă la ora stabilită.

Un alt expert în somn, Saul Rothenberg de la Northwell Health în Great Neck, New York, spune: „Persoanele care dorm bine în general ar putea nici să nu observe diferența, însă ceilalți ar putea să simtă că nu le este somn la culcare sau să se simtă puțin mai obosiți dimineața, cel puțin în primele zile.”

  • Sfatul său este să nu dormiți până mai târziu duminică dimineața și să nu trageți un pui de somn după-amiaza. Profitați de lumina naturală de dimineață și nu vă faceți griji dacă durează câteva zile până vă acomodați cu trecerea la ora de vară.

Sursa: MedicalXpress

Data actualizare: 08-03-2018 | creare: 08-03-2018 | Vizite: 280
Bibliografie
Keep a spring in your step with Sunday's time change, link: https://medicalxpress.com/news/2018-03-sunday.html
Alte articole din aceeași secțiune:

Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK