reparatii concentrator de oxigen

Acest anunț nu mai este activ (data de expirare a fost depașită).
150 ron
Anunț publicat de: ServiceMed
Locație: Romania (Galati)
Telefon: 0757214216
Data: 19-01-2018
Colaborarea dvs. cu echipa SERVICEMED se va desfasura in urmatorii pasi:

1. Posibilitati de contactare echipa SERVICEMED.

Telefonic: 0753 200 746 | Site: www.servicemed.ro | E-mail: info@servicemed.ro

2. Dupa primul contact, in oricare din varianta aleasa de dvs., vom avea stabilite detalii despre:
- motivul pentru care ne-ati contactat
- dispozitivul defect
- datele dvs. de contact

3. Dispozitivul va fi preluat de Fancourier.
La solicitarea noastra un agent Fancourier va va contacta telefonic si se va prezenta la adresa comunicata de dvs. in intervalul orar ales pentru ridicarea coletului.
Coletul contine dispozitivul in ambalajul original sau ambalat intr-o cutie de carton. Ambalarea trebuie facuta astfel incat sa nu existe spatii libere in interiorul cutiei, fapt ce ar putea conduce la deteriorarea dispozitivului. Spatiile pot fi umplute cu: folie cu bule de aer, bucati de polistiren, hartie, ziare sau alt material protector.
Atentie! La predarea coletului catre agentul Fancourier, specificati „Plata transportului la destinatar”. Valoarea declarata a coletului pe care il trimiteti trebuie sa fie nula (0 RON).
Nota: Optional, clientii FAN Courier pot opta pentru serviciul de asigurare suplimentaara a expedierilor. Daca apelati la acest serviciu ve-ti achita integral costul transportului.

4. In momentul finalizarii si confirmarii receptiei, va comunicam si termenul limita la care veti primi costul estimat al reparatiei. In gestionarea dispozitivelor sosite in service, firma noastra foloseste regula FIFO (first in-first out; dispozitivele sunt operate in ordinea sosirii, termenul limita fiind calculat in functie de numarul dispozitivelor aflate in service). Pentru transparenta, intreg procesul de receptie este monitorizat video. La cererea dvs. explicita si justificata, va putem pune la dispozitie inregistrarea video a receptiei.

5. Costul estimat al reparatiei include: manopera, piese si consumabile. Devizul pentru reparatie vi-l comunicam prin e-mail (daca ati specificat adresa dvs.) sau telefonic. Din acest moment asteptam decizia dvs.

6. Dupa acceptul dvs. pentru efectuarea reparatiei in conditiile de cost comunicate, noi estimam si va comunicam termenul limita la care va vom trimite dispozitivul reparat. Termenul este determinat de stocul pieselor de schimb. Daca piesa de schimb nu exista in stoc, se va face comanda in regim de urgenta catre furnizor.

7. Cand tehnicienii nostri repara un dispozitiv puteți fi siguri că fiecare aspect al reparație se face de către un specialist, reparatia dispozitivului dvs. fiind efectuata la aceleasi standarde cu ale producatorului.
Testarea si monitorizarea sunt etape obligatorii efectuate timp de 3 ore, cu echipamente care analizeaza si controleaza amanuntit performanta dispozitivului reparat in timp real. Prin testarea in acest mod eliminam posibilitatea unor erori si crestem fiabilitatea reparatiei.
Nota: Refacerea setarilor dispozitivului se face doar in baza Recomandarii medicale prescrisa de doctorul dvs., in lipsa acesteia dispozitivul va fi livrat cu setarile din fabrica.

8. Dispozitivului reparat, ambalat corespunzator, impreuna cu devizul de reparatie si certificatul de garantie (pentru mai multe detalii faceti click aici) vor fi expediate prin intermediul Fancourier la adresa indicata de dvs. Va reamintim ca este important sa deschideti coletul in prezenta curierului si sa semnati de receptie numai dupa ce v-ati convins de integritatea produsului si ati achitat contravaloarea reparatiei.

Nota: 150 ron tva inclus reprezinta taxa de diagnosticare plus trasportul dispozitivului (tur/retur).

Trimite un mesaj către ServiceMed:

 

Titlu mesaj:

Continut mesaj:

*Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal trimise prin acest formular să fie procesate de ROmedic.ro și expediate pe email către ServiceMed.

*Câmpuri obligatorii.