Va fi interzisa publicitatea in care apar medici cu identitatea mentionata

Data publicării: 11-09-2007

Publicitatea si teleshoppingul la produsele de igiena in care apar medici si cabinete medicale a caror identitate este mentionata sau poate fi recunoscuta sunt interzise, de la 1 ianuarie 2008, au stabilit, marti, membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA).
    Membrii CNA au formulat, astfel, precizari suplimentare la art. 109, alin.3 din Codul de reglementare a continutului audiovizual, care, in forma initiala, prevedea ca "sunt interzise publicitatea si teleshoppingul la produsele de igiena".
    Pe de alta parte, membrii CNA au stabilit ca alin. 4 din art.138 al Codului de reglementare a continutului audiovizual sa intre in vigoare de la 1 ianuarie 2008 si nu de la 15 septembrie 2007, cum se stabilise anterior.
    Alin. 4 din art. 138 stipuleaza ca "in publicitatea pentru produse alimentare este interzisa asocierea acestora cu alte produse nealimentare destinate copiilor, cum ar fi  jucarii, abtibilduri etc". Membrii CNA au hotarat sa mai lucreze asupra formei acestei prevederi.
    Nu in ultimul rand, ei vor trebui sa stabileasca forma finala a alin. 3 din art. 138, ce urmeaza sa intre in vigoare la 1 ianuarie 2008. In actuala formulare, alin. 3 prevede ca "in publicitatea pentru alimentele destinate copiilor este interzisa folosirea celebritatilor, personalitatilor, medicilor sau a personajelor populare, cum ar fi cele din desene animate, basme, povestiri etc. Se excepteaza publicitatea la produsele naturale".
Sursa: Rompres, 11-09-2007, Vizualizari 430
 Agentia Nationala de Presa Agerpres Stirile medicale sunt furnizate de Agentia Nationala de Presa "Agerpres", partenerul nostru pe sectiunea de Noutati si Stiri medicale.