Zentiva introduce pe piata Mucosin comprimate, produs destinat tusei productive

Data publicării: 27-10-2008

Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, a introdus pe piata de medicamente destinate tusei productive Mucosin comprimate. Aceasta forma de prezentare vine in completarea celei deja existente - Mucosin sirop, Zentiva fiind lider de piata pe segmentul siropuri expectorante.

Mucosin este un medicament care contine clorhidrat de ambroxol, fiind util ca fluidifiant si expectorant in tratamentul simptomatic al bolilor acute sau cronice ale tractului respirator inferior asociate cu secretii vascoase. Lansarea noului produs este sustinuta de o campanie de comunicare pentru brandul Mucosin, sub sloganul „Aliatul de incredere impotriva tusei!”.


„Mucosin este un tratament eficient in combaterea tusei productive. Prin extinderea liniei cu noile comprimate Mucosin, suntem convinsi ca reusim sa venim si mai mult in intampinarea nevoilor consumatorilor, mai ales ca am intrat in sezonul rece, iar afectiunile tractului respirator sunt foarte des intalnite. Mucosin este prezent atunci cand avem nevoie de el, pentru a ne bucura alaturi de cei dragi in momente importante din viata, asa cum este cazul aniversarii zilei de nastere ilustrate in spotul TV”, a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager Zentiva S.A.

Indicatiile terapeutice ale Mucosin includ tratamentul bronsitelor acute, in perioada acutizarii bronsitelor cronice (inclusiv a bronhopneumopatiei cronice obstructive), traheobronsitelor, astmului bronsic, bronhopneumoniei, bronsiectaziei, sinuzitei, pre- si post-operator in afectiunile cu risc de complicatii pulmonare. Cauze principale in aparitia bolii sunt virozele respiratorii specifice sezonului rece.

Tratamentul este recomandat copiilor cu varsta de peste 2 ani (Mucosin comprimate este recomandat pacientilor incepand cu varsta de 6 ani) si adultilor.

Piata de produse destinate tusei productive (expectorante) este evaluata la un volum de 5,1 mil. Unitati in perioada august 2007-iulie 2008 si o valoare de 47 mil. RON, pret de raft. Pe acest segment de piata, Zentiva a totalizat vanzari in valoare de 7,5 mil. RON, reprezentand o cota de piata de 15,8%, in timp ce in volum, compania a realizat vanzari de 0,5 milioane unitati, detinand o cota de piata de 10%.

In ceea ce priveste dinamica acestui segment de medicamente destinate tusei productive, in primul semestru al anului 2008 piata a inregistrat o evolutie de 35% in volum fata de perioada similara a anului trecut, iar ca valoare, o crestere de 61%, la nivel de pret de raft. Se estimeaza pentru 2008 o crestere de 20% in volum si de 40% ca valoare, fata de anul 2007, in timp ce estimarile pentru anul 2009 se situeaza la o crestere de 15% a volumului si 25% in valoare, fata de anul in curs.

Obiectivul de business al companiei Zentiva pentru medicamentul Mucosin, pe termen mediu si lung este acela de a atinge pozitia de lider pe piata totala de expectorante, castigand noi pacienti prin tratamentul cu comprimate si intarind totodata pozita de lider pe segmentul de siropuri, pe care o detine in prezent Mucosin cu miere.

Campania de comunicare "Mucosin - Aliatul de incredere impotriva tusei!" va rula pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie-decembrie 2008, prin spoturi de 30" si 10".
Campania poarta semnatura Ogilvy One Praga - creatie si productie, respectiv Mediacom - agentia de media in Romania.

Obiectivele campaniei sunt cresterea notorietatii brand-ului Mucosin si incurajarea utilizarii Mucosin impotriva tusei productive. Totodata, campania are si rolul de a informa pacientii asupra faptului ca Mucosin este disponibil din aceasta toamna si sub forma de comprimate.
Campania de comunicare se adreseaza femeilor cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, cu venituri si educatie medii si peste medie, din mediul urban.


27-10-2008, Vizualizari 2716
 Agentia Nationala de Presa Agerpres Stirile medicale sunt furnizate de Agentia Nationala de Presa "Agerpres", partenerul nostru pe sectiunea de Noutati si Stiri medicale.