41 de maternităţi din România au fost echipate cu pătuţuri şi lenjerii cu sprijinul P&G şi Profi (CSR)
Data publicării: 12-01-2018
'Maternitatea este locul în care cei mici iau contact pentru prima dată cu mediul extern, fiind un spaţiu esenţial atât pentru starea lor de bine, cât şi a mamelor. Astfel, într-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta iniţiativă să transformăm mai multe secţii de nou-născuţi din ţară într-un loc mai bine echipat, care răspunde nevoilor acestora. Ne bucurăm să fim alături de o iniţiativă atât de frumoasă, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exerciţiu de solidaritate', arată Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roşie Română, într-un comunicat remis, joi, AGERPRES.
Campania s-a desfăşurat în perioada iunie - septembrie 2017 în magazinele Profi.
Beneficiind de forţa brandurilor Ariel, Lenor şi Pampers, P&G a alocat resurse semnificative pentru a sprijini acest demers. O parte din valoarea vânzărilor cumulate prin comercializarea celor trei produse din toate magazinele Profi participante în campanie a fost direcţionată către această cauză. Identificarea nevoilor imediate existente în cadrul maternităţilor de stat a fost făcută cu sprijinul Crucii Roşii Române, iar distribuţia materialelor a demarat în decembrie.
'Această acţiune este cea mai bună dovadă că atunci când branduri puternice, ONG-uri şi retaileri se unesc, pot avea un impact pozitiv în comunităţi şi pot fi o forţă dedicată binelui, o forţă pentru creştere. P&G, Profi şi Crucea Roşie Română şi-au propus prin acest proiect să ofere nou-născuţilor confortul necesar pentru a le face venirea pe lume cât mai frumoasă', arată comunicatul.
Sursa: Agerpres,
12-01-2018, Vizualizari 217