Adulții în vârstă activi se bucură de o mai bună sănătate fizică și psihică

©

Autor:

Adulții în vârstă activi se bucură de o mai bună sănătate fizică și psihică
Un studiu realizat de American Cancer Society a concluzionat că vârstnicii care fac mișcare regulat au o sănătate fizică și mentală mult mai bună. Cercetarea arată că activitatea fizică moderată spre intensă și reducerea sedentarismului sunt asociate unei calități a vieții mai bune în cazul vârstnicilor care au avut cancer prin comparație cu cei care nu au fost afectați de această boală. (1)
Pentru studiu echipa de cercetători a strâns datele a peste 70.000 de oameni cu vârsta medie de 78 de ani care au supraviețuit cancerului la zece ani după diagnosticare precum un al doilea grup care nu a avut cancer. (2)

Oamenii de știință au descoperit că indiferent dacă voluntarii au avut sau nu cancer diferențele dintre sănătatea fizică și mentală între cei mai activi și cei mai sedentari erau semnificative. Astfel de rezultate arată cât de importantă este activitatea fizică moderată pentru sănătate și reducerea sedentarismului.

Aceeași organizație, American Cancer Society, a propus într-o serie de recomandări din iunie 2020 că adulții ar trebui să fie activi 150-300 de minute săptămânal (activitate moderată) sau 75-150 de minute pe săptămână (activitate intensă). În mod ideal, ar fi să depășim aceste cifre. (3)

Studiul arată, din nou, că activitatea fizică este importantă indiferent de vârstă și de starea de sănătate. Chiar și o plimbare de 30-60 de minute este benefică pentru minte și corp. (4, 5)

sursa: Science Daily

Data actualizare: 22-10-2020 | creare: 22-10-2020 | Vizite: 291
Bibliografie
1. Study shows active older adults have better physical and mental health, https://www.sciencedaily.com/releases/2020/10/201020081740.htm
2. Self‐reported physical activity, sitting time, and mental and physical health among older cancer survivors compared with adults without a history of cancer, https://acsjournals.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/cncr.33257
3. American Cancer Society Guideline for Diet and Physical Activity, https://www.cancer.org/healthy/eat-healthy-get-active/acs-guidelines-nutrition-physical-activity-cancer-prevention/guidelines.html
4. Psychological Benefits of Walking: Moderation by Company and Outdoor Environment, https://www.researchgate.net/publication/229975327_Psychological_Benefits_of_Walking_Moderation_by_Company_and_Outdoor_Environment
5. How to Get the Biggest Benefits of Walking, https://www.consumerreports.org/exercise-fitness/benefits-of-walking/
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Alte articole din aceeași secțiune:

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.