ROmedic Cabinete medicale Timișoara Cabinete Psihoterapie Psihoterapie Timișoara

Stresul, prietenul nostru – 4 strategii de transformare

Stresul, prietenul nostru – 4 strategii de transformare
Autor: Arminda Arșoi

Acum câțiva ani eram stresată. Mult mai stresată decât acum! Mă stresau părinții, mă stresa iubitul, mă stresau copiii gălăgioși, mă stresa trezitul de dimineață, mă stresa ziua de luni și cel mai tare mă stresa vorbitul în public. Foloseam cele mai populare și nesănătoase mecanisme de coping și la un moment dat, a ajuns să mă supere faptul că le folosesc. Eram stresată de mecanismele mele de gestionare a stresului. Eram stresată de stres.

 

Studiind și punând în aplicare diferite strategii de control și abolire a stresului și anxietății, am ajuns treptat să observ cum se manifestă, să-i dau voie să își facă loc în mine și chiar să mă bucur de el! Astăzi, când vorbesc unui grup de oameni, decopăr cum emoțiile mele puternice impresionează auditoriul: vocea mea subțire și tremurândă face liniște și atrage atenția celor din jur, iar petele roșii de pe piept mențin privirile asupra mea și facilitează receptarea mesajelor. E chiar mișto că nu mai am nevoie de ”suport vizual”!

 

Stresul este singurul mod prin care putem explora și putem avea performanțe,și în același timp, stresul poate să ne afecteze în sens negativ abilitățile, productivitatea, relațiile și chiar să ne suprime pofta de viață. Cum facem așadar, să ne bucurăm de stres?

 

Articolul integral îl puteți accesa aici: http://www.arminda.ro/stresul-prietenul-nostru/.

 
Programare