Ce fel de servicii și produse trebuie să ofere o farmacie orientată spre clienți?
©
Autor: Redacția ROmedic
O farmacie este acel loc în care te aștepți să descoperi în calitate de client nu doar diverse produse farmaceutice, suplimente alimentare sau dispozitive medicale, ci și un specialist care să-ți stea la dispoziție pentru a-ți oferi opinia sa autorizată și sfaturi competente cu privire la problemele pe care le ai. O astfel de farmacie, care pune bunăstarea clientului mereu pe primul loc, este Farmacia Ana Maria.
Înființată în anul 1991, într-o perioadă de răscruce pentru țara noastră, Farmacia Ana Maria a venit pe piața românească cu un concept nou, în ajutorul clienților săi. Începutul a fost dificil, dar chiar și în vremuri greu încercate, Farmacia Ana Maria a fost aproape de clienții săi ca o farmacie pentru întreaga familie, bine aprovizionată, cu produse cu un raport extraordinar calitate / preț și o echipă formată exclusiv din experți în domeniul farmaceutic.
Întreaga poveste a Farmaciei Ana Maria a început de la un singur punct de lucru, deschis în sectorul 2 al capitalei, în zona Obor și abia opt ani mai târziu s-a putut trece la etapa următoare de expansiune. În prezent, Farmacia Ana-Maria este un veritabil lanț de farmacii cu puncte de lucru în cele mai accesibile zone ale Bucureștiului, dar și în împrejurimile sale.
Alături de Farmacia Ana Maria, o farmacie pentru întreaga familie, cel de-al doilea motto după care este recunoscută această farmacie mult apreciată este Farmacia Ana Maria, farmacia de lângă casa ta. În alegerea fiecărui punct de lucru s-a pus un accent deosebit pe accesibilitate, astfel încât pacienții, indiferent de mijloacele de transport de care dispun, să poată ajunge cu ușurință la farmacia de care au nevoie.
Cu timpul, numele Farmacia Ana Maria a devenit sinonim cu un grup complex, din care face parte nu doar lanțul de farmacii denumite astfel, ci și o optică medicală, precum și un brand de suplimente alimentare, produse cosmetice și dermato-cosmetice denumite ADYA GREEN PHARMA.
Optica medicală Ana Maria, deschisă pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, oferă o gamă largă de servicii medicale, ca de exemplu determinări de dioptrie, corecție lentile de contact sau examene medicale ale globului ocular, precum și diferite produse și accesorii pentru vedere, la prețuri variate, potrivite pentru orice buzunar.
Brandul ADYA GREEN PHARMA pe de altă parte, este un brand românesc, cu o vechime de 11 ani pe piață, ce pune accent pe naturalețe, sănătate și autenticitate. Conceptul echilibrului între natură, știință și sănătate iese în evidență atât prin calitatea produselor sale, foarte eficiente în tratamentul diferitelor afecțiuni medicale și de care, la fel ca în cazul celorlalte produse și servicii ale Farmaciei Ana Maria, românii se pot bucura la un preț accesibil în raport cu puterea lor de cumpărare.
Ca planuri de viitor, pe lângă perfecționarea tuturor serviciilor pe care le oferă deja la ora actuală și sprijinul acordat echipei de farmaciști pentru o continuă dezvoltare și perfecționare, Farmacia Ana Maria are în vedere să-și extindă rețeaua de puncte de lucru, să se dedice ca și până acum organizării de campanii de informare și educare în domeniul sănătății și să-și consolideze prezența în mediul online, mediu la care apelează și pe care se bazează tot mai mulți români, în special în contextul epocii contemporane.
Înființată în anul 1991, într-o perioadă de răscruce pentru țara noastră, Farmacia Ana Maria a venit pe piața românească cu un concept nou, în ajutorul clienților săi. Începutul a fost dificil, dar chiar și în vremuri greu încercate, Farmacia Ana Maria a fost aproape de clienții săi ca o farmacie pentru întreaga familie, bine aprovizionată, cu produse cu un raport extraordinar calitate / preț și o echipă formată exclusiv din experți în domeniul farmaceutic.
Întreaga poveste a Farmaciei Ana Maria a început de la un singur punct de lucru, deschis în sectorul 2 al capitalei, în zona Obor și abia opt ani mai târziu s-a putut trece la etapa următoare de expansiune. În prezent, Farmacia Ana-Maria este un veritabil lanț de farmacii cu puncte de lucru în cele mai accesibile zone ale Bucureștiului, dar și în împrejurimile sale.
Alături de Farmacia Ana Maria, o farmacie pentru întreaga familie, cel de-al doilea motto după care este recunoscută această farmacie mult apreciată este Farmacia Ana Maria, farmacia de lângă casa ta. În alegerea fiecărui punct de lucru s-a pus un accent deosebit pe accesibilitate, astfel încât pacienții, indiferent de mijloacele de transport de care dispun, să poată ajunge cu ușurință la farmacia de care au nevoie.
Un concept în continuă evoluție, totul în numele pacientului
Cu timpul, numele Farmacia Ana Maria a devenit sinonim cu un grup complex, din care face parte nu doar lanțul de farmacii denumite astfel, ci și o optică medicală, precum și un brand de suplimente alimentare, produse cosmetice și dermato-cosmetice denumite ADYA GREEN PHARMA.
Optica medicală Ana Maria, deschisă pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, oferă o gamă largă de servicii medicale, ca de exemplu determinări de dioptrie, corecție lentile de contact sau examene medicale ale globului ocular, precum și diferite produse și accesorii pentru vedere, la prețuri variate, potrivite pentru orice buzunar.
Brandul ADYA GREEN PHARMA pe de altă parte, este un brand românesc, cu o vechime de 11 ani pe piață, ce pune accent pe naturalețe, sănătate și autenticitate. Conceptul echilibrului între natură, știință și sănătate iese în evidență atât prin calitatea produselor sale, foarte eficiente în tratamentul diferitelor afecțiuni medicale și de care, la fel ca în cazul celorlalte produse și servicii ale Farmaciei Ana Maria, românii se pot bucura la un preț accesibil în raport cu puterea lor de cumpărare.
Ca planuri de viitor, pe lângă perfecționarea tuturor serviciilor pe care le oferă deja la ora actuală și sprijinul acordat echipei de farmaciști pentru o continuă dezvoltare și perfecționare, Farmacia Ana Maria are în vedere să-și extindă rețeaua de puncte de lucru, să se dedice ca și până acum organizării de campanii de informare și educare în domeniul sănătății și să-și consolideze prezența în mediul online, mediu la care apelează și pe care se bazează tot mai mulți români, în special în contextul epocii contemporane.
Data actualizare: 29-10-2020 | creare: 29-10-2020 | Vizite: 724
©
Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!
Alte articole din aceeasi sectiune:
- O abordare medicală inovatoare: soluții pentru un mediu sigur și eficient
- Wolf-e Robotics: inovație și eficiență în dezinfecție cu lumină UVC
- Secretele frumuseții durabile: Colagenul Tip 1 și 2 de la Faunus Plant
- Bănci metalice pentru săli de așteptare în spitale
- Tehnologii medicale în folosul pacienților: cum poate fi eficientizată activitatea medicală?
- Transparenta si claritate de safir in iluminatul salilor de operatii
- Perfectiune fara compromisuri in combaterea durerii si inflamatiei oferita de sistemul de terapie cu microunde ENDOSAN
- Băuturi de colecție, cadourile perfecte de Crăciun. Sărbătorește Red Christmas cu FineStore!
- Miere de Manuka: 5 Beneficii Dovedite, Pret, Efecte Adverse
- Crioablatia tumorala cu azot lichid
- Investigatia endoscopica a tractului gastro-intestinal – standardul de aur al medicinii moderne
- Ig-Activ - secretul unei imunități puternice
- Scaune de birou ergonomice: investiția care poate îmbunătăți viața angajaților tăi
- Cum funcționează un stetoscop: tehnologia din spatele ascultării sunetelor
- Aportul de apă și produsele cosmetice de brand create de dermatologi reduc acneea!
- Poate fi somiera o recomandare medicală pentru îmbunătățirea stării de sănătate? Iată răspunsul!
- Angiogeneza tumorală
- Investigatia urodinamica
- Tratamentul revolutionar miniinvaziv al prolapsului discului intervertebral
- TOP 5 trenduri de succes în amenajarea cabinetului medical