Agitație dimineața si stare anxioasa in timpul zilei

05-08-2022
stefania_andreea
Nu este medic/terapeut
stefania_andreea
Buna ziua,

Urmez tratament cu Cipralex doza maxima, 20 mg pe zi, si olanzapina 5 mg 1/2 seara pentru tulburare anxios depresiva. La începutul tratamentului am luat si Anxiar. Dupa 3 luni de tratament chiar m-am simțit bine, eram energica, aveam o stare buna mereu. Dupa o luna in care m-am simțit bine am inceput pe zi ce trece sa am o stare tot mai proastă, fara sa schimb nimic in tratament, menționez ca am intrat in a5a luna de tratament. Dimineata nu mai pot dormi cum dormeam inainte, iar in timpul zilei am o stare de spirit proastă si anxietate. Uneori mai iau Anxiar 1 mg pe zi si imi trece aceasta stare. De ce oare am aceste stari cand totul părea ca este bine si dintr-o data mi-au aparut aceste stari? Nu sunt chiar la fel de intense cum erau la începutul episodului depresiv, dar sunt destul de deranjante. Medicul psihiatru mi-a zis sa mai continuam asa cu tratamentul până se fac 6 luni si daca nu exista schimbari sa schimbam antidepresivul.
5 comentarii
1
05-08-2022, ora 17:41
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Buna.
Rugati medicul sa va schimbe tratamentul daca nu va mai este bine cu el. Tratamentele astea se mai schimba cand nu mai sunt eficiente.
Sanatate multa!
1
05-08-2022, ora 19:06
stefania_andreea
Nu este medic/terapeut
stefania_andreea
Medicul a spus sa mai astept până fac 6 luni sa vedem ce se întâmplă.
Ideea e ca in urma cu ceva timp am redus eu singura doza, luand doar 15 mg, 1 dimineata si 1/2 la pranz. Acum am revenit din nou la doza de 20 mg de 3 săptămâni. Oare trebuie sa mai astept sa isi faca efect noua doza?
1
05-08-2022, ora 21:19
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Mai asteptati vreo doua saptamani si nu mai umblati la doze daca va merge bine asa.
1
09-08-2022, ora 16:10
stefania_andreea
Nu este medic/terapeut
stefania_andreea
Voi mai merge asa in continuare, dar este normal oare sa imi revina depresia in timpul tratamentului? pe timpul zilei am o stare de tristețe, imi vine sa plang fara un motiv anume, spre seara imi dispar aceste stări, reusesc sa dorm destul de bine până dimineață.
0
10-08-2022, ora 16:27
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Daca nici in doua saptamani nu va reveniti, rugati medicul sa va schimbe tratamentul. Cipralexul e mai mult pentru anxietate.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
03-08-2022, ora 20:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Stimularea magnetică transcraniană
Vrei să îți tratezi depresia, anxietatea sau insomnia printr-un tratament non-invaziv, fără medicamente cu rezultate imediate dovedite medical?
Descoperă Stimularea magnetică transcraniană! https://www.clinica-tms.ro/
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Neuronii care dictează instalarea anxietății
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.