Am o rana pe col ce trebuie cauterizata.. sa iau sau nu anticonceptionale?

30-03-2009
cineva_eu
Nu este medic/terapeut
cineva_eu
Buna ziua,
Am inceput sa iau microgynon la recomandarea medicului pentru ca am mucoasa prea groasa(nu stiu exact ce inseamna) Am o rana pe col ce trebuie cauterizata din cate mi s-a zis.Am fost la 2 medici.Initial primul mi-a zis ca nu tb sa iau anticonceptionale pana nu tratez rana insa cel de-al doilea mi le-a recomandat.Nu am pb cu ovarele, am facut ecograf si e totul in regula.Am luat aproape o tableta de Microgynon si simt ca mi s-au intarit sanii si ma dor putin.Este ceva normal?Alte simptome nu am
Va multumesc
6 comentarii
0
30-03-2009, ora 12:31
dear
Nu este medic/terapeut
dear
buna
e normal sa ai unele reactii adverse la inceperea administrarii anticonceptionalelor.
mucoasa despre care iti spunea medicul tau este endometru(invelisul interior al uterului), pt asta ti-a recomandat anticonceptionale ele nu au nimic cu rana de pe col care se vindeca doar prin cauterizare. sanatate
0
30-03-2009, ora 16:11
cineva_eu
Nu este medic/terapeut
cineva_eu
Multumesc mult pt raspuns.
Mie imi este frica sa nu apara noduli sau ceva la sani si de asta sunt cam speriata.Nu e durerea de la menstruatie Ma dor doar intr-o parte, in partea de langa subrat.Sper sa dispara cu timpul sau voi merge la medicul care mi le-a prescris.
Multumesc..
0
13-04-2009, ora 10:27
cineva_eu
Nu este medic/terapeut
cineva_eu
Mucoasa poate avea legatura cu colul, pt ca nu se dezvolta cum tb si poate provoca si ea aceste rani.In legatura cu durerea de sani nu e normal, pt ca am facut mastoza, noduli la sani cu durere.Multumesc
0
13-04-2009, ora 15:24
dear
Nu este medic/terapeut
dear
dinpacate tu ai fost un caz nefericit la inceputul administrarii de anticonceptionale fiecare organism are anumite reactii.iti doresc multa sanatate si sarbatori fericite
0
16-04-2009, ora 21:53
cineva_eu
Nu este medic/terapeut
cineva_eu
multumesc mult sarbatori fericite
0
27-04-2009, ora 19:14
aly_bacau
Nu este medic/terapeut
aly_bacau
Microgynon am luat si eu timp de 3 ani fara sa opresc si acum imi fac rau. Sfatul meu este sa iei 9-12 luni si sa intrerupi dupa aia 3-4 luni. Si ai grija sa nu te ingrasi de la ele ca eu am pus vro 10 kg in 3 ani. Eu te-as sfatui sa recurgi la ovule. Se folosesc usor si numai cand faci sex si au aceeasi precizie ca anticonceptionalele. Ai grija de tine!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Rana pe col - mit sau realitate?
  • Cât de periculoasă este o leziune pe colul uterin?
  • O metodă contraceptivă pentru bărbați având la bază un hidrogel
  • Contraceptivul on-off pentru bărbați
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale pot diminua simptomele premenstruale?
  • Contraceptiv masculin sub formă de gel eficient la maimuțe
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • Pilula contraceptivă masculină este sigură și eficientă (Studiu)
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.