Buna seara! probleme digestive de la tratament cu zanocin

13-02-2020
Robert 1
Nu este medic/terapeut
Robert 1
Aproximativ de 5 saptamani am urmat un tratament cu zanocin timp.de 14 zile.Primele 6 zile au fost ok.In a 7-a zi scaunul a inceput sa fie moale, au inceput durerile articulare ( suportabile) borboroseli la stomac si o durere in partea dreapta undeva la mijloc.Am zis ca este din cauza antibioticului.Au trecut 3 saptamani de la terminarea tratametului iar aceste simptome nu au disparut ba chiar s-au accentuat.Am fost la medicul de familia mi-a spus ca flora intestinala este problema mi-a recomandat normix si ibutim dar fara efect, apoi duspatalin care si acuma il i-au de 8 zile fara efect.Am fost si la gastroenterog am facut o ecografie dar acelasi lucru mi-a spus, plus de asta mi-a recomandat Zir-fos.I-au de 3 zile dar fara nici o ameliorare.Ce ar putea sa fie? Multumesc anticipat
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
31-01-2020, ora 13:45
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Optibac
OptiBac Probiotic în tratament cu antibiotice
OptiBac reface flora intestinală dezechilibrată de un tratament cu antibiotice. Datorită expertizei vaste în domeniul microbiologiei, fiecare produs Optibac are la bază tulpini diferite de probiotice care colonizează anumite secțiuni ale intestinului în funcție de afecțiunea pentru care sunt administrate. Detalii aici
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.