din cauza diabetului s-a innegrit pielea de pe tibie?

29-08-2012
bibinelu
Nu este medic/terapeut
bibinelu
Este posibil ca din cauza diabetului sa se fi innegrit pielea de pe tibie? Nu ma doare daca apas pe zona respectiva, dar am cateodata mancarimi ale pielii in zona respectiva si apar sub piele niste basicute mici cu un lichid transparent.
Multumesc!
1 comentarii
0
20-10-2012, ora 16:36
Mr. Mihai
Nu este medic/terapeut
Mr. Mihai
Mergeti de urgenta la medic! Diabetul (in special cel de tip 1 ) poate produce necroza tesuturilor, care in timp duce la amputare!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • MIT: Consumul ridicat de dulciuri poate provoca diabet
  • Smart Contact Lens – lentilele care monitorizează glicemia
  • Plasturele „inteligent” pentru monitorizarea glicemiei
  • Includerea proteinelor din zer în dietă ar putea fi benefică în managementul diabetului zaharat tip 2
  • Un hormon recent descoperit ar putea trata diabetul tip 2 și obezitatea
  • O pastilă cu insulină ar putea reduce nivelul de zahăr din sânge la diabetici
  • Diabetul crește riscul unui deces cauzat de infarct
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.