Ganglioni axilari mariti stanga(anticonceptionale?)

10-01-2018
Lauurici
Nu este medic/terapeut
Lauurici
Buna ziua!

Am o perioada destul de lunga de cand iau anticonceptionale(yaz, yasmin, belara) recomandate pentru ovare polichistice, cu pauze de 2-3 luni cam la 6 luni, insa in ultimul vreme, oricare din aceste 3 (yaz, yasmin, belara) mi-au provocat dureri de sani, sanii devenind sensibili la atingere, parca si umflati. Durerea era insotita si de intepaturi uneori, care trecea. Aceasta sensibilitate dura cam 2 sapt in fiecare luna.Cand faceam pauza de la anticonceptionale, sanii reveneau la dimensiunea normala, fara durere, era super. Intrebarea mea este, ar putea sa fi provocat durerea aceasta si marirea ganglionilor axilari ?? Multumesc
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Studiu care atestă efectul nociv al pilulelor anticoncepționale asupra sănătății femeilor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.