I-a aparut un fel de ciuperca pe talpa piciorului

22-01-2010
@dry@n@
Nu este medic/terapeut
@dry@n@
As dori si eu sa va cer sfatul in legatura cu o boala de piele a mamei mele, in varsta de 43 ani.
Are o problema in talpa piciorului, i-a aparut un fel de ciuperca..in talpa piciorului drept are o zona nu foarte mica de piele exfoliata, este rosie si are cateva pielite albe.O mananca foarte tare si i-au aparut si in talpa piciorului stang doua mici portiuni de piele de culoare rosie, asa cum i-au aparut la inceput in talpa piciorului drept. De asemenea i s-a extins si intre degetele de la piciorul stang.
Tin sa mentionez ca simte totodata si o furnicatura, o amorteala sub acele pete rosii, ca niste bataturi.

VA MULTUMESC!!si astept cu nerabdare raspunsul dvs. in speranta ca ii va trece.
6 comentarii
0
23-01-2010, ora 20:51
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Probabil ca este vorba despre o ciuperca, insa diagnosticul se face in urma unui examen micologic.
0
24-01-2010, ora 14:44
@dry@n@
Nu este medic/terapeut
@dry@n@
si unde se poate face acest examen micologic?
0
29-01-2010, ora 14:08
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
La un cabinet dermatologic.
0
13-06-2010, ora 14:01
Ella1
Nu este medic/terapeut
Ella1
Buna ziua! De la incaltamintea stramta la calcaie s au format niste bataturi rosii iar la atingere se simte un strat de carne mai groasa. Am folosit Clavusin dar nu am vazut nici o ameliorare din contra zona mai rosie a ramas. Ce anume sa folosesc sa mi treaca?Va rog mult sa mi raspundeti. Va multumesc!
0
23-06-2010, ora 21:21
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Incercati Xerolys 50.
0
22-11-2013, ora 00:10
analia-adela
Nu este medic/terapeut
analia-adela
in urma cu 2 luni am fost la un medic dermatolog unde am fost diagnosticata cu eczema micotica plantara avand o problema cu talpa piciorului imi ies basici cu lichid si dupa spargere formeaza o crusta care imi provoaca mancarimi si durere mia fost recomandat ca tratament acid boric crema triderm pastile nistatin am avut o amelirare problema e ca a inceput sa reapara si mai rau sa extins si la celalant picior va rog mult astept un sfat
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dureri în talpă - ce ar putea fi?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.