Libidou scăzut, iau pastile psihiatrice. Vreau sa fiu mai activ sexual.

02-07-2019
Cameleon
Nu este medic/terapeut
Cameleon
Mi sa diminuat dorința de a a fi mai activ sexual. Parca nu mai merge că înainte. Mă refer la masturbare dar și la sex. Eu iau pastile pt cap/psihiatrice și banuiesc că de la lucrul asta merg cu viteza melcului sa spun asa. Vreau sa fiu mai activ sexual. Ce pot sa fac in cazul asta? Nu am voie sa întrerupă medicația.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Xanax - medicamentul care pune viața tinerilor în pericol
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  • Cum poți influența libidoul sexual? - informații dovedite științific
  • Libidoul sexual scăzut la bărbați - când, de ce și cum îl creștem
  • De ce mi-am pierdut dorința sexuală (cauze, tratament și sfaturi utile)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.