Nu mai alaptez si am lapte care acum este gros si mai galben

21-08-2009
darkone
Nu este medic/terapeut
darkone
Buna ziua,
Am o fetita de 6 luni pe care am alaptat-o pana la 3 luni, desi am mai avut lapte am renuntat deoarece nu am mai stat acasa.Acum daca strang in fiecare zi, de atunci tot imi iese lapte, mai nou a devenit mai gros si mai galbui, am crezut ca o sa se opreasca de la sine(cel putin asa mi-a spus mai multa lume).As dori sa stiu ce se intampla, daca este normal(mentionez ca sanii nu ma dor) si eventual la ce doctor sa ma adresez!Va multumesc anticipat pentru sprijinul acordat!
6 comentarii
0
21-08-2009, ora 11:30
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Exista 3 posibilitati:

1. Cea mai simpla si ieftina: se cumpara de la o farmacie homeopata (Dona, sau Helpnet) remediul "Phytolacca decandra" in dilutia CH15 din care se suge cate 2-3 granule pe zi pana cand laptele devine din nou normal.
Acest remediu este natural, nu dauneaza nicaieri si se folosste in general la cele mai multe probleme legate de sani si alaptat in homeopatie cu MARE succes !
Remediul costa 6 lei si contine 80 de granule care ajung chiar pt. 10 de mame cu probleme.

Se poate cumpara si dilutia CH30 care este mai puternica si care trebuie luata mult mai rar (o granula la 1-10 zile).

In plus ar fi bine de cumparat si Calcarea carbonica CH30 (cate o singura granula la 1 saptamana timp de 3-4 puni) pt. a regla calciul din celule, glandele de la sani si productia naturala de laptele.
Dupa ce laptele s-a normalizat puteti alapta din cand in cand copilul, cel putin seara, caci este cel mai bun lapte pt. copil. Daca doriti.

O granula din acest calciu se poate da si la sugari de 2-3 ori pe luna si regleaza multe functii importante afectate de laptele sintetic.

2. Consultati un medic homeopat care o sa va dea probabil acelasi remediu numit de mine mai sus.

3. Mergeti la un doctor care o sa va dea o medicina chimica puternica dar care o sa va afecteze in mod negativ atat productia de lapte ( o sa-l opreasca probabil, lucru nefolositor sanatatii ) cat si alte functii din corp.

Puteti alege ce doriti. Succes si o zi placuta ! Iar la bebe sanatate !
0
21-08-2009, ora 14:09
esrin
Nu este medic/terapeut
esrin
si eu am alaptat pana acum o luna, dar si la prima fetita si la cea mica de fiecare data am luat Dostinex pastile, 1 tab./zi jumatate dim. jum. seara timp de 2 zile, iar sanii i-am atrans foarte tare cu comprese reci de la frigider cam o saptamana.De ambele dati am scapat mai greu de lactatie deoarece am alaptat mult timp si lapte era ;la greu;.Mult noroc si sanatate.
0
21-08-2009, ora 15:25
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Medicamentul Dostinex contine substanta activa Cabergolin care este un alcaloid (toxina) foarte puternica.
Se foloseste nu numai la opritul lactatiei ci si in boala Parkinson caci afecteaza productia dopaminei in corp.

Aceasta toxina blocheaza hormonul de prolactina care este responsabil pt. mai multe functii in corp si nu numai pt. lactatie. Din cauza ca este insa si un antagonist al dopamniei vor aparea depresii, probleme psihice si alte probleme de la folosirea acestei toxine pe care cei mai multi nu le vor mai atribui bineinteles la 4 pastile luate cu luni in urma.

Aceasta toxina este similara cu ergotina (produsa de anumiti spori otravitori care cresc de exemplu pe secara) iar de la intoxicatii cu cantitati infime de ergotina au murit de-a lungul secolelor zeci de mii de oameni. (ergotism)

A opri lactatia cu astfel de toxine, mai ales ca exista si optiuni naturale, nu este un lucru intelept iar cine ia astfel de medicamente cu gandul ca ele opresc numai lactatia se inseala. Urmele medicamentului se vor vedea ani de zile sau de abia dupa luni sau ani de zile la unele persoane.
0
21-08-2009, ora 15:31
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Tocmai ce am terminat de scris postinul de mai sus cand citesc un alt posting de-al doamnei de mai
sus care sfatuia o alta doamna sa faca ce a facut si adica sa ia niste pastile puternice de orpit laptele.

Aceasta doamna scrie in alt post la o NUMAI o luna dupa ce a luat acele medicamente ca are o gramada de probleme si nici macar nu isi da seama ca vin exact de la acele medicamente luate cu o luna in urma.

Acesta este un foarte bun exempltu despre efectul medicamentelor si de orbirea celor care le iau si le dau.

Doamna scrie in acel post:
"Brusc in aprilie am ametit pana la pierderea echilibrului.In momentul cand ma asezam in sezut imi cadea corpul cand vroiam sa ma intind.Am fost dusa la urgenta, si cum era Pastele au inceput sa ma intrebe ce am mancat cand, eu nu ma puteam tine in sezut.M-am speriat f. tare, am crezut ca am facut AVC.Si de atunci au inceput vizitele la doctori.Vreo 10 zile am avut nevoie de cineva care sa ma insoteasca in permananta.Am mers la neurolog, la neurochirurg, internist, orl, oftalmologie, pshiatru, radiog.sinusuri, echo abdominal, analize sange, eeg, CT, ; peste tot, ce mai.Toate analizele imi ies bine, mentionez ca de 3luni jumate iau betaserc de 24 - 2/zi, de 1 luna ginko prim biloba, ca cu magneziu.Simptomele; durere la ceafa si presiune(am o spondiloza c3-c4 ) ameteala ca si cum imi fuge pamantul de sub picioare, presiune in urechi, ma dor urechile mai tot timpul, presiune in zona piramidei nazale, transpiratie.In momentul de fata m-am mai linistit psihic dar la un moment dat am crezut ca imi pierd mintile.Rog pe cei care au avut ceva similar sa-mi recomande un medic ORL-ist sau ce asi mai putea face.Multumesc!"

esrion:
Acum va dati seama ce aveti de fapt ? Aceste simptome sunt efectele la acele 2 pastile pe care le-ati luat acum 1 luna si pe care din nefericire le recomandati si la altii si nici nu va dati seama ca ati primit aceasta boala la mai putin de cateva saptamani exact de la ele si fugiti de la un medic la altul si nimeni nu va gaseste nimic...

Sper ca asta sa va fie lectie pe viitor cu privire la "cateva pastilute" !
O lume oarba !!!!!
0
21-08-2009, ora 15:55
esrin
Nu este medic/terapeut
esrin
Imi pare rau ca am fost inteleasa gresit.Nu recomandam in acest comentariu nimic nimanui.Am spus numai ce am facut eu la recomandarea medicului.Problemele cu care ma confrunt eu acum nu sunt de 1 luna ci de ceva timp, perioada in care eu alaptam si nu luam nici un fel de pastile.Dar ca sa intelegeti mai bine ar trebui sa cunoasteti tot istoricul meu si atunci comentam pe larg.Lumea nu este oarba dar nu toti avem cunostinte vaste ca dumneavoastra, si din acest motiv ne adresam medicilor care ne prescriu anumite medicamente...
0
21-08-2009, ora 17:34
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
esrin: stati linistita ca nu vroiam sa va acuz de ceva ! Vroiam numai sa dau un exemplu ca lumea inghite cateva pastile si nu stie ce efect negativ pot avea. Si multe par foarte inofensive.

Eu vreau sa ajut prin critica si dezvaluirea problemelor pentru ca oamenii sa invete din greseli, atat tot !
Intelegeti ?

Da, am vazut acum ca probleme aveati deja dinainte, dar acestea nu s-au imbunatatit cu siguranta dupa aceste pastilute...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Înţărcarea copilului
  • Pomparea și păstrarea laptelui matern
  • Laptele matern – hrană pentru creier
  • Laptele matern uman, eficient în tratarea dermatitei atopice la copii
  • O proteină din laptele matern ar putea să omoare bacteriile rezistente la medicamente
  • Laptele matern, benefic pentru inima copiilor prematuri
  • STUDIU: Oligozaharidele din laptele matern și infecția cu rotavirus
  • Compusul din laptele matern combate bacteriile dăunătoare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.