ochi rosii.. cand stau in fata monitorului sau televizorului

26-10-2007
sxn
Nu este medic/terapeut
sxn
indeosebi cand stau in fata monitorului sau televizorului ochii se inrosesc vederea este in ceata ma doare capul...am luat picaturi la indicatia medicului (tobrex, tobradex) care ma ajuta dar nu rezolva problema. ce as mai putea face?
3 comentarii
0
03-11-2007, ora 00:00
sxn
Nu este medic/terapeut
sxn
zero raspuns :(
nu stie nimeni
0
01-12-2007, ora 00:00
CIBI CIBI
Nu este medic/terapeut
CIBI CIBI
Si eu mai am probleme cu ochii dar nu mereu sfatul meu este sa incerci sa te speli cu mesetel.si sa iei o crema numita canamicina un antibiotic la tubuet micut se gaseste in farmacii si nui nici scump.multa sanatate
0
14-12-2007, ora 00:00
sxn
Nu este medic/terapeut
sxn
merci
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.