Probleme cu Yaz: de aprox. o saptamana am dureri foarte mari de sani

30-07-2012
NoemiDiana
Nu este medic/terapeut
NoemiDiana
Buna seara. As dori si eu un sfat din partea unui medic in legatura cu anticonceptionalele Yaz. Mi-au fost recomandate de medicul ginecolog, le-am inceput acum 10 zile in a doua zi de menstruatie dar aprox de o sapt am dureri foarte mari de sani, imi este greata, ma doare capul zilnic si aproape toata ziua stau in pat ca nu ma simt bine deloc. Ar mai trebui sa le iau in continuare sau sa le las? Si daca nu le-as mai lua exista posibilitatea sa imi vina menstruatia mai repede, la cateva zile dupa ce le-am oprit?
6 comentarii
0
31-07-2012, ora 19:41
Dr. Dimitrios Harsisis
Obstetrica-ginecologie, Cipru
Dr. Dimitrios Harsisis
Salut,

Este clar ca medicamentul iti face mai mult rau decat bine si in acest caz recomand sa le opresti. Nu vad de ce mensta sa-ti vina mai devreme..
Inainte sa prescriu un anticonceptional oral obisnuiesc sa intreb urmatoarele:
- Cati ani ai?
- Antecedente de Tromboza Venoasa Profunda (Cheaguri de sange in venele picioarelor) ?
- Antecedente familiale de Tromboza Venoasa profunda?
- Antecedente de migrene ? (dureri pe o jumatate de cap insotite de greata, repuslie fata de lumina puternica si de zgomote). Daca da, sunt migrenele tale insotite de aura (tulburari vizuale) sau de alte fenomene neurologice (amorteli, lipsa de putere in maini sau picioare)?
- Fumezi? Daca da atunci cat?
- Probleme hepatice ai avut vreodata?

Functie de raspunsurile de mai sus ti-as putea recomanda o alta metoda contraceptiva (un alt anticonceptional sau dispozitivul intrauterin)

Toate cele bune,

Dimitrios Harisis MD
Specialist Obstetrica Ginecologie
Famagusta General Hospital
Cyprus
0
31-07-2012, ora 22:36
NoemiDiana
Nu este medic/terapeut
NoemiDiana
Am 21 de ani, antecedente de tromboza venoasa nu am avut desi am cateva varice pe picioare dar nu cred ca ar putea avea ele vreo legatura, antecedente in familie de tromboza nu am avut, migrene am avut dar nu asa des in ultimele zile si puternice, de fumat nu fumez si nici probleme hepatice nu am avut. Singura cauza la durerile mele m-am gandit ca sunt anticonceptionalele. In trecut am luat Microgynon dar m-am ingrasat si am oprit tratamentul. Si acum doamna doctor mi-a recomandat Yaz pentru protectie deoarece au hormonii scazuti fata de celelalte.
0
01-08-2012, ora 19:28
Dr. Dimitrios Harsisis
Obstetrica-ginecologie, Cipru
Dr. Dimitrios Harsisis
Salut,

Multumesc pt raspuns. Avand in vedere datele problemei, fie incepi un alt anticonceptional si vezi cum raspunzi fie poti opta pentru dispozitivul intrauterin.

Multa bafta,

Dimitrios Harisis MD
Specialist Obstetrica Ginecologie
Famagusta General Hospital
Cyprus
0
01-08-2012, ora 23:52
NoemiDiana
Nu este medic/terapeut
NoemiDiana
Multumesc de sfaturi. Mi-ati fost de ajutor
0
02-04-2013, ora 14:25
Paulaaaa
Nu este medic/terapeut
Paulaaaa
Buna ziua, am si eu o intrebare pt Dr.Harisis... iau pt prima data anticonceptionale... Yasmin, prescrise de ginecolog... ma simt foarte bine cu exceptia durerilor de sani.. prima pastila am luat-o pe data de 25 martie, si de ieri au inceput durerile de sani... e normal ? sunt foarte speriata... va rog sa ma ajutati! va multumesc
0
14-04-2013, ora 16:43
emanuela06
Nu este medic/terapeut
emanuela06
Buna ziua! voiam sa va intreb: daca iau Yasmin, insa am un tratament cu strattera, anticonceptionalelel isi pierd efectul ? Va multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Greața în sarcină
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • De ce apare greața în sarcină?
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.