Sunt incredibil de speriata si am nevoie de un raspuns urgent...

06-04-2013
Dia25daianna
Nu este medic/terapeut
Dia25daianna
In primul rand buna seara... Am ales sa postez aici in incercarea disperata de a gasi un raspuns pentru temerile mele... Am sa redau cat voi putea de detaliat pentru a putea primi un raspuns concludent. As vrea sa mentionez faptul ca in mod normal sunt cat se poate de rationala, sunt studenta la medicina deci stiu care sunt riscurile si ce implica o sarcina insa de data aceasta situatia ma depaseste. Problema ar fi urmatoarea : in luna decembrie am avut ciclu menstrual de pe data de 17 pana pe 21. Pe 21 si pe 22 am avut un contact sexual neprotejat. In luna ianuarie cilcul menstrual a venit mai repede de cat ar fi trebuit sa vina in mod normal insa menstruatia mea nu este regulata de aceea nu mi-am psus niciun fel de probleme din cauza acestui fapt, mai ales ca am avut si sesiunea si cred ca stresul a dus la dereglarea menstrutiei. In urmatoarele luni si pana in ziua de astazi am observat o schimbare radicala a sanilor, s-au marit, sunt durerosi, tari si grei, am crezut initial ca este un simptom premenstrual insa acest lucru a persistat. Am luat in calcul o posibila sarcina asa ca am mers la medicul ginecolog. Am facut un ecograf vaginal in urma carui doamna doctor m-a asigurat ca nu este niciun fel de sarcina si ca sunt la mijlocul perioadei de menstruatie. In urma analizelor am fost diagnosticata cu candida, si mi s-a prescris un tratament si anticonceptionale pentru reglarea ciclului menstrual. Mentionez ca am facut doua teste de sarcina de cand m observat schimarea sanilor insa amandoua au iesit negative. Anticonceptionalele le-am inceput in luna martie, le-am terminat alaltaieri insa menstruatia nu pare sa apara, insa sanii sunt la fel de mariti, tari si grei... Umflati as putea spune. Intrebarea este urmatoarea : exista vreo sansa sa fiu insarcinata si sa nu fi fost depistata in urma ecografului vaginal de catre doamna doctor ? Va rog