Vad negru in fata ochilor! Aveti sau stiti caz similar?

08-07-2008
clozapin
Nu este medic/terapeut
clozapin
Ce tratament credeti ca ar trebui sa iau ca sa scap de problema? Vad culorile lucrurilor(obiectelor) cu o aura de negru intens
4 comentarii
0
09-07-2008, ora 00:00
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna dimineata! Este mai greu de spus, fara un examen clinic, care este cauza simptomatologiei dumneavoastra; Va sugerez sa faceti un examen oftalmologic complet, cu examenul fundului de ochi, masurarea TIO( tensiunea intraoculara); de asemenea ar fi bine sa faceti un camp vizual; Ce probleme de sanatate aveti? Luati medicamente( exista medicamente care pot altera simtul vizual) ?;Numai bine
0
09-07-2008, ora 00:00
clozapin
Nu este medic/terapeut
clozapin
Doamna Dr., va multumesc ca mi-ati raspuns.Sa stiti ca eu am fost diagnosticat cu schizofrenie paranoida din anul 2002. Am urmat tratament cu olanzapina(zyprexa) din septembrie 2002 pana in mai 2004 si apoi cu clozapina(leponex) pana in prezent. Toti psihiatrii mi-au spus ca problema cu vazutul negrului intens ca o aura a obiectelor nu are nici o explicatie. Am facut un examen oftalmologic la un medic din spitalul militar constanta in urma caruia m-am ales cu ochelari de vedere si problema cu vazutul negrului a ramas. Voi face investigatiile pe care mi le-ati recomandat si va voi comunica rezultatul acestora.In cariera dvs ati intalnit cazuri asemanatoare cu al meu? Inca o data multumesc pentru recomandari! :-)
0
09-07-2008, ora 00:00
clozapin
Nu este medic/terapeut
clozapin
Am uitat sa va spun cateva lucruri importante:
1. inainte sa ma imbolnavesc in 2002 am avut 9 luni ca student in care am baut foarte mult, am mancat putin, am fumat foarte mult, am dormit putin;
2. cand vad negru nu-mi trece pana ce nu iau un sedativ puternic si pana ce nu stau relaxat in pat;
3. cand sunt obosit de la nedormit (ca atare) sau nedormit suficient cat imi cere organismul (din cauza sedarii excesive ale clozapinei) incep sa vad negru si cand tin ochii inchisi (lumini palpaitoare contururi negre ale obiectelor pe care le vad ca un vartej de lumini si umbre), si starea, combinata cu o anxietate foarte puternica in care transpir abundent si am mictiuni frecvente, ma poate tine si cateva ore pana cand iau doza de seara de tratament antipsihotic care ma "reseteaza", adica ma reface in sensul ca vad normal.
Din aceste cauze prefer sa stau in casa in loc sa ies, stiti, e frica aceea ca sa nu-mi apara pe strada unde nu am unde sa ma lungesc ca acasa in pat.
Va multumesc ca ma-ti urmarit si sper sa fie sa va fie utile aceste precizari.
0
27-11-2008, ora 20:20
clozapin
Nu este medic/terapeut
clozapin
Doamna doctor, am facut in sfarsit analiza completa oculara dar sa stiti ca nu mi-au disparut halucinatiile cu vazutul negrului.Va mai rog inca o data sa-mi spuneti daca ati mai intalnit cazuri similare si cum sau vindecat.E cumva o problema neurologica pentru ca oftalmologica nu pare sa fie?Urmez o cura psihiatrica de 6 ani si inca nu sunt remis de fapt nu sunt remis deloc si in loc sa fiu pe doza de intretinere de 250 mg leponex sunt pe 350.Ce ma mai sfatuiti sa fac?
Cu respect, valentin.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ochelari care pot reduce progresul miopiei la copii
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.