Zanocin trebuia luat incepand cu prima zi de menstruatie si nu l-am luat.. Este periculos?

31-08-2009
didita
Nu este medic/terapeut
didita
Mi sa prescris sa iau zanocin timp de 5 zile, o tableta pe zi pt. ca am un chist. Problema este ca eu am am luat zanocinul ca oricare medicament, adica nu am fost atenta ca trebuia luat incepand cu prima zi de menstruatie si eu am luat zanocinul inainte de menstruatie. Exista vreun pericol sa am efecte secundare grave daca nu am respectat timpul si tinand cont ca mai am de luat inca 2 menstruatii pe care acum am sa le respect:)? Multumesc frumos!
5 comentarii
0
31-08-2009, ora 16:40
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Chisturile nu fac nimic, nu sunt periculoase, medicamentele sunt insa foarte pericculoase si nici nu ajuta cu nimic la chist, ci dimportriva. Nu o sa gasesti un singur pe intrega planeta care sa-i fi facut bine un asa medicament. Traieste cu chistul este natural si are rostul lui !
0
31-08-2009, ora 17:05
didita
Nu este medic/terapeut
didita
Imi cer scuze cred ca nu m-am exprimat corect. Chistul are 5, 11 mm si am dureri de ovare, ciclu neregulat si in cele din urma medicul mi-a prescris acest medicament zanocin si anticonceptionale incepand cu prima zi a menstruatiei si problema era ca eu am inceput sa iau zanocin inainte sa imi vina menstruatia si ma gandesc ca nu mai are efect acum:((((((((((((((((
0
31-08-2009, ora 17:28
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
o să aibă efect, pt că zanocinul este un antibiotic şi nu are relevanţă ziua. staţi liniştită. anticoncepţionalele trebuiau luate din prima zi a menstruaţiei, zanocinul poate fi luat oricând.
0
31-08-2009, ora 17:40
didita
Nu este medic/terapeut
didita
Multumesc tare mult, m-am mai linistit putin. Am fost f f f stresata cu acest chist si m-am incurcat in pastile.Anticonceptionalele stiu ca din prima zi trebuie luate dar am uitat complet ca si zanocinul trebuia.Oricum multumesc frumos!
0
31-08-2009, ora 21:18