În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România trage un semnal de alarmă: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

Data publicarii: 05-07-2018

În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România trage un semnal de alarmă: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale • După 6 ani de mesaje educaționale adresate copiilor și adolescenților, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare lansează campania Zâmbește România, făcând trecerea naturală către comunicarea cu adulții și insuflarea unui grad mai mare de responsabilitate pentru un zâmbet sănătos.
• 81% dintre români suferă de probleme ce țin de sensibilitate dentară și afecțiuni gingivale.
• Peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de mesaje educaționale, soluţii și produse de îngrijire orală gratuite în cadrul celor șase ediții anterioare de Zâmbește România.

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare anunță lansarea celei de-a șaptea ediții a campaniei Zâmbește România, ducând astfel mai departe misiunea companiei de a îmbunătăți sănătatea orală a românilor.

„După șase ani de acțiuni și eforturi continue, ne bucurăm să vedem rezultate încurajatoare și să aflăm că audiența noastră, formată până acum din copii și adolescenți, și-a însușit regulile elementare de igienă orală. În acest an ne orientăm atenţia asupra părinților lor şi adulţilor în general, întrucât datele arată că 81% dintre români suferă de probleme ce țin de sensibilitatea dentară și afecțiunile gingivale. Această incidenţă este cea mai mare din ţările Europei Centrale şi de Est analizate, de aceea e vital să facem un pas strategic și să comunicăm cu adulții despre aceste probleme orale specifice, încercând să le insuflăm un grad mai mare de responsabilitate pentru zâmbete sănătoase pe întreg parcursul vieţii lor”, a declarat Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare, România și Balcani.

În ciuda numărului mare de români afectați, potrivit studiilor, cei mai mulți dintre aceștia nu folosesc produse de igienă orală specializate, fie pentru că nu percep simptomele ca aparținând unor afecțiuni, fie pentru că le acceptă şi atunci evită mâncărurile care le produc disconfort. Statisticile mai arată că segmentul terapeutic (sensibilitate dentară și afecțiuni gingivale) a reprezentat astfel, în anul 2017, doar 23% din totalul de pastă de dinți achiziționată.

„Nu trebuie să neglijăm sensibilitatea dentară și sângerările gingivale, căci, în timp, acestea se pot agrava. În cazul sângerărilor gingivale lăsate netratate, se poate ajunge chiar la pierderea dinților. Suntem încrezători că prin acțiunile Zâmbește România în 2018 vom reuși să creștem gradul de informare în ceea ce privește sensibilitatea dentară și sângerările gingivale, vom face România să zâmbească sănătos”, a adăugat Sylwia Piankowska.

Activităţile campaniei Zâmbește România în 2018

Susținută de brandurile Sensodyne și parodontax, campania Zâmbește România se va concentra pe acțiuni menite să informeze corect asupra problemelor de igienă orală specifice, precum sensibilitatea orală și sângerările gingivale, dar și să atragă atenția asupra alegerii pastei de dinți potrivite. Campania va continua să clădească o cultură a prevenției în rândul românilor, la care se adaugă în acest an insuflarea unui grad mai mare de responsibilitate pentru igiena orală proprie și zâmbetul sănătos.

  • Rețetele Zâmbește România – Atingând cel mai sensibil punct în problemele de igienă orală - mâncarea și dificultatea de a consuma anumite alimente fără a resimți durere sau disconfort - campania va promova anul acesta o serie de rețete semnate de un chef faimos din România, pentru a ajuta românii să înţeleagă simptomele şi modalităţile de ameliorare ale sensibilităţii dentare și problemelor gingivale.
  • Street Food Festival – Pentru prima dată, Zâmbește România va merge la festival cu rețete speciale, invitând la testarea live a sensibilităţii dinților și a sănătăţii gingiilor. Participanții care vor vizita standul Zâmbeşte România pot primi totodată gratuit produse şi sfaturi pentru o igienă orală sănătoasă.
  • Mini-serial cu celebrităţi într-o ipostază inedită, în care vor dezvălui din experienţa lor de îngrijire specială a zâmbetelor – marcând o nouă premieră pentru campania din acest an.
  • Campania 1% – GSK Consumer Healthcare va continua să doneze 1% din vânzările produselor de îngrijire orală înregistrate pe parcursul lunii august 2018. Fondurile vor fi donate în scopul susţinerii tratamentelor dentare pentru copiii din comunităţile defavorizate.

De la prima ediție lansată în anul 2012 și până în prezent, peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de informații, soluții sau produse oferite în cadrul campaniei Zâmbește România. Pe parcursul ultimelor șase ediții, GSK Consumer Healthcare a înlocuit peste 50.000 de periuțe de dinți uzate cu unele noi, vizitând mai multe orașe cu programul Rabla Pentru Periuța ta. Peste 80.000 de copii au învățat regulile pentru o igienă orală corectă prin programul educațional derulat în școli și grădinițe. Iar prin campania de responsabilitate socială 1%, peste 58.000 de euro au fost direcționați către tratamente stomatologice pentru copiii din comunitățile rurale Salvați Copiii. În anul 2017, Zâmbește România a creat un nou canal de comunicare, aplicația #CoolBrushing, cu scopul de a aduce în atenția adolescenților cele mai importante reguli de igienă orală și de a-i face să privească spălatul pe dinți ca pe o activitate „cool”, parte din stilul lor de viață actual.

Pentru a afla mai multe detalii despre campania din acest an și rezultatele din edițiile anterioare, accesați www.zambesteromania.ro și www.facebook.com/zambesteromania.
Sursa: McCannPR, 05-07-2018, Vizualizari 77
 Agentia Nationala de Presa Agerpres Stirile medicale sunt furnizate de Agentia Nationala de Presa "Agerpres", partenerul nostru pe sectiunea de Noutati si Stiri medicale.
Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.