Medic Coordonator - Servicii medicale la domiciliu

Aplică la acest job Job publicat de: The Care Hub
Locație: Timisoara (Timiș)
Telefon: 0753837812
Data: 29-03-2022
Compania The Care Hub este un startup care oferă oportunități de muncă demnă pentru toate categoriile de varsta. Platforma noastră #caretech pune în legătură familiile care au nevoie de ajutor pentru îngrijirea unei persoane dragi cu îngrijitori și asistente medicale cu experiență, deja verificate.

Căutăm Medic Coordonator - servicii medicale la domiciliu, o persoana dinamica și dedicata, pasionata de furnizarea de servicii de înaltă calitate. Viitorul nostru coleg va aduce energie, viziune și abilități organizatorice puternice, intr-un rol important in cadrul echipei. Sprijinit de directorul general și de managerul de recrutare, coordonatorul de servicii medicale se gestiona activitatea asistentelor medicale in sarcinile de zi cu zi și va coordona activitățile zilnice pentru serviciile de asistenta medicala la domiciliu, în conformitate cu toate cerințele legale.

Principalele sarcini și responsabilități
- Gestionarea zilnică a serviciilor de asistenta medicala la domiciliu
- Controlul calității
- Administrare
- Managementul echipei
- Respectarea tuturor cerințelor legale
- Dezvoltarea afacerii

Gestionarea zilnică a serviciilor de asistenta medicala la domiciliu
- Sa asigure conducerea și îndrumarea echipei de asistente medicale, pentru ca aceasta să ofere un serviciu de îngrijire de calitate, care să sprijine nevoile pacientilor .
- Sa mentina și si sa imbunatateasca operațiunile interne ale The Care Hub, astfel încât procesele și sistemele să fie clare și să se desfășoare în mod eficient.
- Sa centralizeze cererile clienților și sa le aloce în mod eficient partenerului de îngrijire / asistentului medical cel mai potrivit
- Sa se asigure că asistentii medicali sunt pe deplin implicați pentru a asigura furnizarea continuă a serviciilor.
- Sa supravegheze și sa participe la furnizarea de servicii "de gardă" pentru echipă, asistentii medicali și clienți.
- Să revizuiască și să dezvolte în mod regulat politicile și procedurile pentru a reflecta schimbările și pentru a fi la curent cu legislația în vigoare.
- Să abordeze reclamațiile clienților sau ale asistentilor medicali și să ofere soluții în timp util la problemele ridicate.

Controlul calității
- Sa evalueze în permanență calitatea serviciilor furnizate la domiciliul clienților. În acest sens, sa imbunatateasca sistemele utilizate pentru a măsura indicatorii de calitate, dezvoltând indicatori cheie de performanță care, la rândul lor, vor sprijini obiectivele de afaceri ale The Care Hub.
- Sa masoare și sa raporteze performanța în raport cu indicatorii operaționali agreati, pentru a sprijini și ghida echipa în vederea îmbunătățirii continue. Sa utilizeze aceste date pentru a evidenția rezultatele și pentru a influența deciziile.

Administrație
- Sa se asigure că există mecanisme eficiente de înregistrare și raportare a tuturor aspectelor activității.
- Să asigure supravegherea cheltuielilor departamentului și să se asigure că proiectele se încadrează în bugetele convenite.
- Sa verifice dacă informațiile pentru intocmirea facturilor clienților și salarizarea asistentilor medicali sunt corecte și oportune.

Gestionarea echipei
- Sa identifice și sa dezvolte rolurile și responsabilitățile echipei pentru a susține dezvoltarea operațională.
- Sa incurajeze indivizii și echipele să găsească propriile soluții și să își asume responsabilitatea pentru activitatea lor.
- Sa formeze o unitate coerentă cu valori și direcții comune.
- Sa evalueze echipa prin intermediul unui sistem formal de evaluare la intervale de 6 luni
- Sa coordoneze dezvoltarea personală și profesională, sa organizeze procesul de instruire al asistentilor medicali, si, dacă este cazul, sa fie responsabil de disciplina echipei.
- Să mențină cunoștințele in domeniu și să pună în practică toate procedurile legale.

Respectarea tuturor cerințelor legale
- Să asigure respectarea cerințelor Casei Naționale de Sănătate și ale ANMCS și să urmeze cerințele de aplicare a legii.
- Elaborarea și îmbunătățirea politicilor și a reglementărilor interne pentru a îndeplini în mod eficient cerințele de reglementare.
- Sprijinirea activității în dezvoltarea de noi servicii licențiate și respectarea criteriilor naționale (de exemplu asistență medicală in orase noi etc.)
- Respectarea unui cod de etică strict și protejarea permanentă a oricăror informații confidențiale

Dezvoltarea afacerii
- Să-și asume responsabilitatea pentru realizarea obiectivelor de afaceri agreate.
- Să se asigure că planul de afaceri și obiectivele sale sunt înțelese, realizate și monitorizate de către intreaga echipa de asistenti medicali.

Cerințe:

Calificari
Licentiat in medicină, medic specialist
Cunoașterea limbii engleze

Experiență
Experiență profesională: minim 2 ani de experiență în calitate de medic specialist
Experiență in evaluarea și dezvoltarea echipelor
Experiență de lucru cu planificarea personalului
Experiență de gestionare a unui serviciu orientat către client
Experiență în gestionarea bugetelor și a informațiilor financiare (opțional)

Competențe:
Energic, entuziast și foarte motivat
Capabil să lucreze eficient sub presiune, gestionând în același timp un volum de muncă variat
Capabil să organizeze activitatea, să motiveze și să conducă eficient personalul
Bun comunicator, cu abilități excelente de prezentare
O persoană cu o bună cunoaștere a domeniului de activitate
O persoană cu bune competențe generale în domeniul IT

Beneficii
Laptop și telefon mobil
Regim de lucru flexibil
Pachet atractiv de beneficii

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.