1. Amabilitatea și profesionalismul personalului de la recepție (dacă a fost cazul):
selectați: Foarte mulțumit Mulțumit Indecis Nemulțumit Foarte nemulțumit
2. Activitatea și implicarea asistentei medicale (dacă a fost cazul):
3. Activitatea și implicarea medicului / terapeutului în stabilirea diagnosticului (dacă a fost cazul):
4. Tratamentul de care ați avut parte (dacă a fost cazul):
5. Explicațiile pe care le-ați primit (dacă a fost cazul):
6. Rapiditatea programării (timpul trecut din momentul solicitării programării și până la oferirea serviciului):
7. Prețul serviciilor oferite:
8. Curațenia și ambientul:
9. Timpul petrecut în sala de așteptare:
10. Părerea generală legată de serviciile noastre per total (medicale & nonmedicale):
Dacă experiența dvs legată de serviciile noastre a fost una pozitivă, vă rugăm să ne oferiți o recomandare (cum ne-ați recomanda altei persoane în câteva cuvinte):