Modul în care consumul de ceai negru (și alte preferințe) ar putea fi benefic pentru sănătate la o vârstă mai înaintată

©

Autor:

Modul în care consumul de ceai negru (și alte preferințe) ar putea fi benefic pentru sănătate la o vârstă mai înaintată

Dacă nu beți ceai, există alte alimente pe care le puteți include în dieta dumneavoastră pentru a vă îmbunătăți sănătatea mai târziu în viață. Cu toate acestea, o ceașcă de ceai consumată regulat vă poate ajuta să aveți o sănătate mai bună.
Ingredientul important este reprezentat de flavonoide, care pot fi găsite în numeroase alimente și băuturi populare, inclusiv în ceaiul negru și verde, mere, migdale, citrice, fructe de pădure și altele.


Calcificarea aortei abdominale (AAC)
, cea mai mare arteră din organism care transportă sângele bogat în oxigen de la inimă la abdomen și la membrele inferioare, este un factor de risc pentru evenimente cardiovasculare precum atacurile de cord și accidentele vasculare cerebrale.

Există diverse surse alimentare de flavonoide, dar unele au cantități neobișnuit de mari, potrivit cercetătorului și conducătorului studiului din cadrul Nutrition and Health Innovation Research Institute, Ben Parmenter.
Ceaiul negru sau verde, afinele, căpșunile, portocalele, vinul roșu, merele, stafidele și ciocolata neagră sunt principalele surse de flavonoide.
Studiul a constatat că multe tipuri diferite de flavonoide, inclusiv flavan-3-oli și flavonoli, par să aibă, de asemenea, o legătură cu AAC.
Aportul mai mare de flavonoide totale, flavan-3-oli și flavonoli a fost asociat cu un risc cu 36-49% mai mic de a avea AAC extinsă la participanții studiului.


Alte surse dietetice de flavonoide, cum ar fi sucul de fructe, vinul roșu și ciocolata, nu au demonstrat însă o relație pozitivă semnificativă cu AAC.
Deși principala sursă de flavonoide a studiului a fost ceaiul negru, Parmenter a spus că oamenii ar putea beneficia în continuare de flavonoide fără ajutorul ceaiului.


Acest studiu demonstrează că aportul de flavonoide, care poate proteja împotriva AAC, este ușor de obținut în dieta majorității oamenilor.

sursa: Science Daily


Data actualizare: 29-11-2022 | creare: 29-11-2022 | Vizite: 250
Bibliografie
Put the kettle on! How black tea (and other favorites) may help your health later in life, link: https://www.sciencedaily.com/releases/2022/11/221122111507.htm
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Alte articole din aceeași secțiune:

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Consumul de ceai fierbinte poate contribui la apariția cancerului
  • Ciocolata neagră ar putea îmbunătăți vederea
  • Consumul regulat de ceai modulează eficiența creierului
  • Forumul ROmedic - întrebări și răspunsuri medicale:
    Pe forum găsiți peste 500.000 de întrebări și răspunsuri despre boli sau alte subiecte medicale. Aveți o întrebare? Primiți răspunsuri gratuite de la medici.
      intră pe forum
     
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.