Noi direcții pe care cercetătorii le pot urmări pentru a aborda virusul SARS-CoV-2

Oamenii de știință de la Laboratorul Național Lawrence Berkeley colaborează pentru a modela proteina complexă responsabilă de replicarea SARS-CoV-2, dezvăluind potențialele sale puncte slabe pentru dezvoltarea medicamentelor.
O echipă de cercetători experÈ›i în imagistică biologică, alături de colaboratori din trei laboratoare naÈ›ionale, au publicat un studiu cuprinzător care, alături de alte studii recente complementare ale proteinelor È™i geneticii coronavirusuri, reprezintă primul pas către dezvoltarea tratamentelor împotriva COVID-19. Munca lor fundamentală s-a concentrat pe maÈ™ina pe bază de proteine ​​care permite virusului SARS-CoV-2 să deturneze maÈ™inile moleculare ale celulelor umane pentru a se replica în organismele umane.

„S-a remarcat faptul că organismele umane sau animale sunt utilizate de viruÈ™i pentru a se replica, sarcina singulară a unui virus fiind aceea de a face copii ale materialului său genetic”, a declarat unul dintre autorii studiului, Greg Hura, om de È™tiință în cadrul Laboratorului NaÈ›ional Lawrence Berkeley. ViruÈ™ii È™i mamiferele, inclusiv oamenii, au rămas blocaÈ›i în această luptă de milioane de ani, a adăugat el, È™i de-a lungul timpului, viruÈ™ii au dezvoltat multe trucuri pentru a-È™i copia genele în interiorul organismelor.

Cercetătorii au elaborat un plan pentru a documenta structura cât mai multor aranjamente RTC (n. r complet de transcripÈ›ie ARN - maÈ™ină pe bază de proteine ​​responsabilă de replicarea È™i traducerea ARN în coronavirusuri) È™i pentru a identifica modul în care aceste aranjamente interacÈ›ionează cu alte molecule virale È™i umane. InvestigaÈ›ia s-a bazat pe combinarea datelor colectate folosind mai multe tehnici avansate de imagistică, deoarece nicio abordare de la sine nu poate genera planuri complete, la nivel atomic, ale proteinelor infecÈ›ioase în stările lor naturale. În cele 15 luni, atât cât a durat cercetarea, oamenii de È™tiință au colectat date cu privire la proteinele accesorii cheie ale RTC È™i interacÈ›iunile lor cu ARN.

Dintre numeroasele descoperiri structurale care vor ajuta la proiectarea medicamentelor, o descoperire notabilă este că asamblarea subunităților RTC este incredibil de precisă. Unul dintre autori, Andrzej Joachimiak, a adăugat: „Acesta a fost un studiu de sondaj È™i a identificat multe direcÈ›ii pe care noi È™i alÈ›ii ar trebui să le urmărim foarte profund. Pentru a aborda acest virus, vom avea nevoie de mai multe modalități de a bloca proliferarea sa”.

Data actualizare: 26-07-2021 | creare: 26-07-2021 | Vizite: 323