Zentiva continua comunicarea brandurilor Ibalgin Forte si Modafen printr-o ampla campanie derulata in mediul TV

Data publicării: 06-10-2008

Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, continua campaniile de comunicare pentru Ibalgin Forte ("Forta care invinge durerea puternica") si Modafen ("Modafen invinge raceala si gripa"), initiate in prima jumatate a anului in curs. Ambele campanii vor rula in paralel pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada septembrie-decembrie 2008. Campaniile  poarta semnatura Ogilvy One Praga – creatie si productie, respectiv Mediacom Bucuresti – media.

"Vrem sa sustinem doua branduri foarte importante pentru portofoliul Zentiva, unul din categoria analgezice si antiinflamatoare – Ibalgin Forte, si un tratament impotriva simptomelor asociate gripei si racelii – Modafen. Ambele sunt produse foarte competitive pe segmentele din care fac parte si, data fiind sustinerea de care vor beneficia, suntem increzatori ca isi vor intari pozitia pe segmentele respective", a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager.

Campania Ibalgin Forte – "Forta care opreste durerea puternica" se adreseaza femeilor cu varsta cuprinsa intre 20 si 45 de ani, cu venituri si educatie medii si peste medie, din mediul urban. Campania Modafen abordeaza aproximativ acelasi target, cu diferenta ca se adreseaza unui interval de varsta mai larg, 18-50, si vizeaza totodata ca target secundar barbatii, cu aceleasi caracteristici socio-demografice.
 
Ibalgin Forte are continutul maxim de ibuprofen disponibil fara prescriptie medicala (400 mg). Acesta ii confera caracteristici de analgezic, antipiretic si antiinflamator, asigurandu-i astfel rezultate excelente in combaterea durerilor intense, precum migrenele, durerile de dinti, cap, spate sau cele menstruale. In cazul migrenei, Ibalgin Forte inlatura atat durerea asociata migrenei, cat si fotofobia si fonofobia care o insotesc.

Modafen actioneaza eficient pentru scaderea febrei, eliberarea cailor nazale si calmarea durerilor de cap si a durerilor musculare, situandu-se printre primii cinci competitori de pe piata medicamentelor impotriva racelii si gripei.

Despre Zentiva
Zentiva N.V. este o companie farmaceutica internationala care se concentreaza asupra dezvoltarii, producerii si comercializarii de produse farmaceutice generice moderne de marca. Compania detine pozitii de lider in Cehia, Slovacia, Romania si Turcia si inregistreaza rate de crestere rapida in Polonia, Rusia, Bulgaria, Ucraina si Statele Baltice. Strategia companiei Zentiva este de a continua aceasta evolutie prin cresterea accesului pacientilor la tratamente moderne de calitate prin intermediul sistemelor de asistenta primara din UE si Europa de Est. Cresterea se va baza pe dezvoltarea organica a activitatilor existente si pe achizitii selective, mentinandu-si in acelasi timp dinamica profitabilitatii.

Portofoliul de produse al Companiei acopera o gama larga de arii terapeutice, insa se concentreaza asupra bolilor cardiovasculare, afectiunilor inflamatorii, durerii, infectiilor si bolilor sistemului nervos central, precum si asupra bolilor gastrointestinale si urologice.

Grupul Zentiva are peste 6.000 de angajati si detine unitati de productie in Cehia, Slovacia, Romania si  Turcia. Zentiva este cotata la Bursele de Valori din Praga si Londra.

Actionarii majoritari ai Zentiva sunt Sanofi-Aventis Group (24,9%), Generali PPF Holding B.V. (21,6%), Belviport Trading Ltd (10,1%) si Fervent Holdings Limited (7,6%). Managementul si salariatii Zentiva detin impreuna 5,9% din actiunile societatii. Alti investitori institutionali si particulari detin 29,9% din actiunile companiei.
06-10-2008, Vizualizari 1991
 Agentia Nationala de Presa Agerpres Stirile medicale sunt furnizate de Agentia Nationala de Presa "Agerpres", partenerul nostru pe sectiunea de Noutati si Stiri medicale.