ROmedic Cabinete medicale Craiova Cabinete Nutriție și dietetică Nutriție și dietetică Craiova

Chestionar satisfactie

Accesați fișierul [format doc]
În vederea îmbunătăţirii activităţii noastre, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a completa chestionarul de mai jos, bifând căsuţa care corespunde cel mai bine aprecierii dv. (cifra 5
corespunde aprecierii celei mai favorabile, iar cifra 1 corespunde aprecierii celei mai puţin favorabile).
Vă rugăm să le depuneti în cutia aflata la receptie.
Vă mulţumim!

1. Sex
a) F
b) M
2. Varsta
3. Ce servicii medicale ati solicitat?
4. Ce medic v-a consultat?
a) personal sanitar b) apartinatori (membri de familie, prieteni, vecini) c) ati mers singur
5. Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii:
a) curatenie a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine
b) atitudinea personalului a) nesatisfacatoare b) bine c) foarte bine
c) timpul acordat de medic pentru consultatia dvs. a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine
d) calitatea serviciilor medicale acordate de:
medic a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine
asistentele medicale a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine
6. Ati fost multumit de ingrijirile acordate: a) da b) nu
7. Impresia dvs. generala:
a) nemultumit b) multumit c) foarte multumit
13. Daca ar fi necesar, ati opta pentru a reveni la clinica noastra?
a) in mod cert da b) probabil ca da c) in mod categoric nu
14. Considerati ca pe parcursul consultatiei dv v-au fost respectate drepturile pacientului, asa cum apar statuate in regulamentul expus?
a) da, intotdeauna b) partial c) nu, niciodata

Observatii si sugestii referitoare la aspectele pozitive si/sau negative ale ingrijirilor medicale din timpul spitalizarii:

DATE DE IDENTIFICARE PACIENT
1.1 Pacient:
1.2 Adresa:
1.3 Telefon:
Alte comentarii/ propuneri de îmbunătăţire
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Va asiguram confidentialitatea informatiilor si anonimatul dv. in cadrul procedurilor de colectare si de prelucrare ale datelor cuprinse in Chestionarul de satisfactie.
 
Programare