LadyFIT încheie anul cu afaceri mai mari cu 15% şi vrea să se extindă în nordul Capitalei

Data publicării: 11-12-2012

LadyFIT, unul dintre jucătorii importanţi din piaţa locală de aerobic şi fitness, va încheia anul 2012 cu o cifră de afaceri cu aproape 15% mai mare faţă de cea raportată anul trecut şi are un buget de până la 75.000 de euro pentru o extindere în nordul Capitalei, a declarat, luni, pentru AGERPRES, directorul general şi acţionarul companiei, Cori Grămescu.
"Cifra de afaceri este în creştere şi cred că o să ne apropiem de 15% la finele lui decembrie, peste ce am obţinut anul trecut. Este vorba şi despre o stabilizare a clientelei pentru că am ajuns la acel plafon în care avem un fond de cliente stabile care ne frecventează de mulţi ani, dar au crescut cheltuielile şi investiţiile în pregătirea instructorilor", a precizat Cori Grămescu.
Potrivit acesteia, în 2012, s-au investit 12.000 de euro în educaţia instructorilor de la LadyFIT, care au mers în străinătate pentru a urma cursuri şi a obţine licenţe de training.
"Nu abordăm piaţa românească de cursuri pentru că nu este una actualizată, din păcate, şi, chiar dacă este mult mai scump, preferăm să mergem în străinătate la training. Foarte mult mergem în Germania şi Italia - sunt pieţe mari de fitness în Europa - şi o dată pe an mergem şi în SUA, pentru a lua licenţele de tae-bo şi piloxing, pentru că sunt antrenamente branduite acolo. Mergem pe ideea de licenţe pentru că, într-adevăr, primeşti informaţii foarte actualizate, foarte specifice în materie de antrenament pe care nu le poţi regăsi mergând pe principiul românesc 'Las că merge şi aşa; mă uit la două DVD-uri şi m-am făcut instructor. Nu credem în asta'', a explicat Cori Grămescu.
Ea a adăugat că preţul plătit pentru un curs de instruire cu licenţă variază între 350 şi 800 de euro pe an, la care se adaugă costurile transportului, care sunt suportate de LadyFIT.
În ceea ce priveşte planurile pentru anul viitor, acestea includ şi o extindere în zona de nord a Capitalei, însă deocamdată nu sunt suficienţi instructori pentru a se realiza acest lucru, deşi banii necesari există.
Bugetul alocat extinderii porneşte de la 50.000 de euro, dar poate ajunge până la 70.000 - 75.000 de euro. În plus, 12.000 de euro cel puţin vor fi investiţi în continuare pentru trainingul instructorilor, iar un buget iniţial de 5.000 de euro este destinat modificării site-ului şi dezvoltării aplicaţiei LadyFIT, destinată clientelor sălii, care le oferă acestora nu numai posibilitatea de a vizualiza orarul, ci şi de a interacţiona cu antrenorii LadyFit şi cu celelalte cliente. De asemenea, acestea îşi pot încărca fotografiile de la sală sau vor putea suna pentru sfaturi personalizate direct din aplicaţie, salvând, astfel, timp.
"Plănuim să dezvoltăm în continuare pe partea de comunicare, să dezvoltăm în continuare aplicaţia. Vrem să ne schimbăm site-ul de internet, să-l migrăm spre o platformă multimedia prin care să putem oferi şi mai multe informaţii şi mai multe modalităţi de a cunoaşte lucruri despre sport şi viaţă sănătoasă şi nu în ultimul rând dorim să ne extindem mai degrabă către domeniul medical, astfel încât folclorul să aibă o marjă mai mică şi să fie lucruri mai degrabă ştiinţifice pe care să le discutăm cu clientele noastre. Ne gândim să cooptăm o echipă medicală, avem în plan câteva extinderi în materie de concepte de dietă de ultimă generaţie, mergând de la analiza ADN a individului pentru stabilirea unei diete şi a unui antrenament optim - sigur acesta fiind un serviciu premium la care ne gândim -, până la consultaţii cu adevărat o personalizare despre dietă pe care să le ofere echipa de medici nutriţionişti", a precizat Cori Grămescu.
Sursa: Agerpres, 11-12-2012, Vizualizari 148
 Agentia Nationala de Presa Agerpres Stirile medicale sunt furnizate de Agentia Nationala de Presa "Agerpres", partenerul nostru pe sectiunea de Noutati si Stiri medicale.