Abuz 'cortizon' ?!

04-03-2012
nirosz
Nu este medic/terapeut
nirosz
Buna ziua,

Sunt tatal unui baietel care va implini in aprilie 5 ani. Din cauza unei tuse indelungate (diagnosticul medicului de familie a fost bronsita ) si a unui soi de harait in piept am decis sa merg la un medic de profil cu el. In urma diagnosticului (astm bronsic) si retetei prescrise de catre medicul pneumolog din localitatea X, i-am administrat copilului timp de trei zile urmatoarele: cinci tablete de singulair 5 mg. si cinci pufuri de seretide 25/125.
In Bucuresti a fost la un alt consult (inclusiv testul de spirometrie) si a facut un set complet de analize medicale. Rezultatul a fost ca nu are astm, ci rinita alergica in observatie si rinita cu pneumococ.
Intrebare: am gresit chiar asa de grav si ireversibil din cauza medicamentelor amintite mai sus incat sa fiu facut albie de porci ( putin spus ! ) de catre mama baiatului? Am gresit fatal ca i-am dat 'cortizon' ? Sunt aceste medicamente chiar asa de temute, au efecte adverse severe si ireparabile ?
Va multumesc.
3 comentarii
0
04-03-2012, ora 19:30
Vio 49
Nu este medic/terapeut
Vio 49
Buna seara, sa inteleg ca nu sunteti impreuna ca si parinti???Oricum nu ati gresit atata timp cat medicatia a fost administrata la indicatia unui medic.este adevarat ca prednisonul are efecte adverse, dar nu este cazul aici, ati dat doar 3 zile...
Uneori si medicii se mai grabesc in a indica diverse medicamente sofisticate, dar si parintii se grabesc in a merge la medic pentru orice...
Stati linistit, nu aveti nici-o vina, mama ar trebui sa se linisteasca si daca este capabila sa-si ceara scuze...
Sanatate si numai bine...
0
05-03-2012, ora 19:05
nirosz
Nu este medic/terapeut
nirosz
Buna seara,

Va multumesc, incepusem sa am dubii in discernamantul meu, credeam ca e posibil sa fi gafat impardonabil in zelul meu de a respecta indicatiile medicului. Si desi aveam sentimentul ca nu e aghiuta chiar asa de negru, am simtit nevoia si unei alte pareri.