Antibioticele si menstruatia

16-06-2012
cata-elena
Nu este medic/terapeut
cata-elena
Am urmat tratament pentru infectie urinara. Aveam usturimi la urinare, dureri de spate si febra. Am inceput cu uractiv, dar fara niciun rezultat. Am continuat la recomandarea medicului cu ciprinol, dar imi provoca dureri de stomac. Din aceasta cauza am urmat tratament injectabil cu ampicilina(1 la 6 ore)si gentamicina (1 la 12 ore). Intre timp mi-a venit menstruatia (cu 5 zile mai devreme) care a avut un flux mai redus.
Ma puteti ajuta cu un raspuns? Care ar putea fi cauza acestei reduceri a menstruatiei?
5 comentarii
0
16-06-2012, ora 17:13
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Antibioticul in sine nu deregleaza ciclul menstrual.Dar se considera ca infectia impreuna cu antibioticele [ care la urma urmei sunt substante straine nedorite de organism ] formeaza impreuna un stres de un anumit grad [ amplificat si de alte simptome, tratamente nereusite etc ]ce debiliteaza intregul sistem imunitar, corpul devine mai vulnerabil, agresat, se produc usoare dezechilibre hormonale si uite asa apar dereglari ale menstruatiei ; nu te speria, sunt reversibile..
0
16-06-2012, ora 19:58
cata-elena
Nu este medic/terapeut
cata-elena
Multumesc mult pentru raspuns! M-ati linistit...O seara frumoasa va doresc!
0
30-08-2012, ora 19:44
angelicaaaa
Nu este medic/terapeut
angelicaaaa
Buna ziua...am urmat un tratament pentru o infectie cauzata de un dinte..am suferit de limfadenita. Pentru a indeparta acest lucru mi sa fac operatie, apoi am urmat un tratament cu antibiotice injectabile. Acum ciclul menstrual nu vine...poate fi din cauza acestui tratament cu antibiotice??? Ajutati-ma va rog cu un raspuns. Multumesc anticipat )))))
0
02-09-2012, ora 08:36
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
@angelica :Cand ai avut ultima menstruatie si ce varsta ai? Ai ciclu regulat ?
0
04-12-2013, ora 20:17
anton76
Nu este medic/terapeut
anton76
Buna seara! am 37 de ani si problema mea este legata tot de intarzierea ciclului si de antibiotice. in ultima vreme de vreun an, ciclul meu este relativ regulat, in sensul ca vine cu 2-3 zile intarziere sau mai devreme. ultima menstruatie am avut-o pe 14 octombrie 2013 iar pe 5 noiembrie am fost internata la infectioase cu salmonela. mi s-au administrat antibiotice, perfuzii, timp de 1 sapt. In luna noiembrie nu mi-a venit ciclul si sunt deja pe 4 decembrie si tot nu s-a intamplat nimic. act sexual nu am avut. am niste scurgeri nemirositoare in genul candidei, probabil chiar asta este pentru ca sunt si mancarimi. o parere? Multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.